ZF 24

Remus Crăciun, director general Ecopack: „Brandurile locale se adapteaza câteodată mai repede decât cele internaţionale”

Remus Crăciun, director general Ecopack: „Brandurile...

Autor: Mihaela Pascari

20.09.2016, 12:59 150

Retailul creşte în România, cel modern se duce către 50-55 %. Retailul modern necesită ambalaje moderne, colorate şi comode în utilizare, a spus Remus Crăciun, director general Ecopack, prezent în cadrul conferinţei ZF Branduri Româneşti. 

„Brandurile rămân fidele ambalajelor vechi. Fiecare încearcă să se reinventeze, altele rămân tradiţionale, ce am observat că toata lumea caută şi este conectată la ce înseamnă nou”. 

„Sunt în companie de 10 ani, primul client a fost Kraft Foods, de asemenea lucrăm dintotdeauna cu URB,  care fac rulmenţi şi cu producătorii de vinuri Jidvei şi Cotnari”.

„Ambalajul care m-a surprins acum 7-8 ani a venit de la Penny care ne-a cerut să facem un ambalaj lucios, iar atunci nimeni nu făcea astfel de ambalaje. Ne-a placut, ne-am chinuit vreo şapte luni cu acel proiect. Cris-Tim a venit repede cu o cerinţă pentru astfel de ambalaje. Brandurile locale se adapteaza foarte repede, câteodată mai rapid decât cele internaţionale.”

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO