ZF 24

Restaurantul virtual Yellow.Menu intră mai puternic pe segmentul B2B cu două noi servicii

Restaurantul virtual Yellow.Menu intră mai puternic pe...

Autor: Ioana Niţă

15.10.2021, 09:00 139

Compania locală Yellow Restaurant, care administrează sub brandul Yellow.Menu un restaurant virtual ce comercializează propriile preparate prin intermediul unei platformei online, a lansat recent noi servicii prin care atacă în special segmentul B2B. Mai exact, compania a lansat un brand virtual numit Yellow.Office care se adresează companiilor ce vor să ofere extra-beneficii angajaţilor, în special în intervale aglomerate, cum ar fi Black Friday şi perioada sărbătorilor. De asemenea, Yellow.Menu a încheiat şi un parteneriat cu HealthU, furnizor de servicii de nutriţie personalizate. 

Prin Yellow.Office, companiile au posibilitatea de a le oferi angajaţilor un meniu zilnic variat, prin intermediul unei aplicaţii personalizate.

„Fiecare companie care optează pentru Yellow.Office va avea propria zonă personalizată în aplicaţie, accesând astfel şi o componentă de employer branding şi employee experience. Acest serviciu poate fi contractat pentru perioade determinate de timp, venind în sprijinul celor care vor să optimizeze şi să eficientizeze work-flow-ul în perioade solicitante. Până acum, clienţii care au contractat acest serviciu vin din zona e-commerce, retail şi curierat, segmente de piaţă pentru care această perioadă a anului este mult mai solicitantă, astfel încât livrarea unui meniu sănătos, zilnic, la birou, este un beneficiu extrem de apreciat de angajaţi”, a explicat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.

Companii pot accesa serviciile de livrare prin Yellow.Office pe o perioadă contractuală limitată şi au posibilitatea de a personalizare meniul, destinaţia şi ora de livrare, plus o serie de alte facilităţi. Astfel, serviciul Yellow.Office poate fi integrat de companii ca extr-beneficiu şi în afara perioadelor foarte aglomerate din an.

„Am primit solicitări şi de la companii de construcţii sau de arhitectură, pentru a livra prânzul celor care lucrează on site, eficientizând timpul alocat mesei şi asigurând totodată echipei un meniu echilibrat, proaspăt şi delicios. De asemenea, Yellow.Office poate fi o variantă de a marca de exemplu aniversarea companiei sau reuşita unei echipe, existând posibilitatea de a personaliza aplicaţia dedicată cu o componentă mai festivă”, a adăugat el.

Serviciul Yellow.Office se adresează companiilor cu minim 30 angajaţi, iar preţul meniurilor porneşte de la 25 lei. În aplicaţia dedicată, angajaţii doar trebuie să-şi aleagă meniul preferat, fără a se preocupa de detalii precum preţ sau adresă de livrare.

Pe lângă serviciul nou lansat Yellow.Office, restaurantul virtual a încheiat şi un parteneriat cu HealthU, furnizor de programe personalizate de healthy lifestyle, care includ diete stabilite de nutriţionişti, antrenamente de fitness, şedinţe de coaching şi mindfulness pentru un echilibru între minte şi corp. Astfel, meniurile concepute şi create alături de HealthU şi specialişti respectă proporţiile optime între grăsimi, carbohidraţi şi proteine, fără însă de a uita de diversitatea meniului. Acestea sunt livrate zilnic abonaţilor HelathU de către echipa Yellow.Menu, în baza abonamentelor săptămânale sau lunare. 

Conceput ca un restaurant online cu meniu dinamic, care se schimbă zilnic, Yellow.Menu reprezintă soluţia pentru cei care doresc să se alinieze unui stil de viaţă echilibrat, cu o alimentaţie sănătoasă. Yellow.Menu oferă posibilitatea de a comanda meniuri gourmet pentru mic dejun, prânz sau cină, acasă sau la birou, cu livrare oriunde în Bucureşti şi Cluj-Napoca, inclusiv la o oră prestabilită sau pe bază de planificare săptămânală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO