ZF 24

Retailerul elefant.ro adaugă şi cosmetice în gama sa de produse

Retailerul elefant.ro adaugă şi cosmetice în gama sa...

Autor: Ioana Nita

31.03.2014, 19:00 621

Elefant.ro, magazinul online con­tro­lat de compania Universal Online Pro­­motion SRL a fostului premier moldovean Ion Sturza, a intrat şi pe segmentul cosmeticelor şi al produselor de îngrijire personal, după ce în vara anului trecut a introdus în gama de produse şi articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte.

“În perioada următoare ne vom concentra pe diversificarea ofertei, astfel încât publicul nostru să regăsească pe elefant.ro o gamă relevantă de produse destinate vieţii de familie. Noi categorii vor urma în curând. În mod special, doamnele vor fi încântate de următorii paşi pe care elefant.ro îi va face în direcţia diversificării ofertei online”, a declarat Dan Vidraşcu, CEO al elefant.ro.

Printre noile branduri disponbile în categoria “cosmetice” pe elefant.ro fac parte Mario Bădescu, Ivatherm, Dove, Palmer’s, Skeyndor, Ava Laboratorium, Rampal Latour, Weleda, Olay, Biola, SoapMill, Sanosan, Philips, Braun.

Platforma elefant.ro s-a lansat în urmă cu patru ani ca librărie online, însă ulterior a ales o strategie de diversificare a gamei de produse. Astfel, în prezent elefant.ro comercializează peste 130.000 de produse din categoriile carte, eBooks, eReadere, film, muzică, jucării, îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii, cosmetice şi produse de îngrijire personală.

Anul trecut, elefant.ro a înregistrat o cifră de afaceri de 6,5 milioane de euro, în creştere cu 80% faţă de 2012.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO