ZF 24

Retailerul german PENNY deschide miercuri primului magazin complet digitalizat, în zona Politehnica din Bucureşti, bazat pe 5.000 de senzori amplasaţi pe tot parcursul traseului de cumpărături

Retailerul german PENNY deschide miercuri primului...

Autor: Roxana Rosu

28.05.2024, 14:44 2344

Retailerul german PENNY deschide miercuri primului magazin complet autonom din ţară, în zona Politehnica din Bucureşti, unde experienta de cumpărături este integral digitală.

După o perioadă de pregătire de 80.000 de ore, magazinul va fi deschis publicului din 29 mai. Clientii vor putea face achiziţii rapid, produsele selectate fiind recunoscute automat la casa de marcat de tip self-checkout, unde lista de cumpărături este verificată înainte de finalizarea plăţii.

Procesul are la bază 5.000 de senzori amplasaţi pe tot parcursul traseului de cumpărături.

Sistemul înregistrează doar datele prin care poate recunoaşte ce produse sunt luate sau puse înapoi pe raft. Nu este utilizată recunoaşterea facială, sistemul nu poate recunoaşte clienţii după o vizită la magazin şi nu colectează date personale.

Chiar dacă experienta este complet digitală, echipa din magazin poate răspunde întrebărilor din partea clienţilor şi se asigură că stocurile de produse de la raft sunt suficiente pe parcursul întregului program de funcţionare al magazinului.

„Experienţa îmbunătăţită la cumpărături, expansiunea rapidă, digitalizarea şi sortimentul de produse pe care îl oferim consumatorilor sunt piloni strategici pe care ne bazăm activitatea. Iar noul magazin autonom PENNY este încă o dovadă că strategia noastră funcţionează şi este adaptată continuu la ceea ce îşi doresc clienţii noştri. Având în vedere că acesta este primul magazin PENNY complet autonom în România, vom monitoriza cu mare atenţie feedback-ul cumpărătorilor noştri”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY REWE România.  

Magazinul PENNY va funcţiona non-stop.

PENNY, detinut de grupul german REWE, are patru centre logistice în localităţile Ştefăneştii de Jos, Turda, Bacău şi Filiaşi. În prezent, reţeaua din România este alcătuită din 379 de magazine şi are 7.300 de angajaţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24