ZF 24

Retailerul online Bonami din Cehia şi-a crescut vânzările cu 10% pe plan local în prima jumătate a anului. Pentru perioada sărbătorilor mizează pe vânzări de 4 mil. euro

Autor: Ioana Niţă

20.10.2021, 07:00 73

Retailerul online home&deco Bonami, parte din grupul ceh Miton, a înregistrat în prima jumătate a acestui an vânzări cu 10% mai mari pe plan local, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2020, iar acum compania se pregăteşte pentru perioada de sărbători pentru care estimează vânzări de circa 4 mil. euro.

„Ne bucurăm să observăm o creştere accelerată a vânzărilor pe segmentului de mobilier, între categoriile oferite de Bonami clienţilor săi. Este dovada că strategia adoptată de noi, de a crea o ofertă mai largă şi de a avea mai multe produse pe stoc, a funcţionat. Pe piaţa românească, această categorie a crescut cu 20% faţă de 2021, un aport esenţial avându-l mobilierul de şezut, ce a înregistrat o creştere de 45%", a menţionat Pavel Vopařil, CEO-ul Bonami. Retailerul online de origine cehă a intrat pe piaţa din România în urmă cu cinci ani, vânzările fiind în creştere an de an.

Bonami se aşteaptă la vânzări record în perioada Black Friday, pregătindu-se intens în acest sens încă de acum trei luni, asigurând stocuri suficiente şi o legătură strânsă cu toate companiile locale mari de curierat, astfel încât să poată oferi românilor o experienţă de cumpărare excelentă.

Pentru sezonul sărbătorilor, Bonami are pregătite în stoc 25.000 de produse unice şi aşteaptă vânzări de 30 milioane euro, din care 4 milioane euro sunt estimate strict pentru piaţa din România.

În ceea ce priveşte îmbunătăţirea experienţei navigării, Pavel Vopařil a subliniat: „83% dintre vizitele de pe bonami.ro sunt efectuate folosind telefonul mobil. De aceea am decis să punem accentul pe varianta mobilă a e-shopului şi să o optimizăm.’’

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO