ZF 24

Retailul de jucării: pandemia a impulsionat vânzările de jocuri şi jucării pentru copiii, înregistrându-se chiar o creştere de 200% în vânzările online

Cristina Toroş, CBRE România: Deşi s-a observat o creştere de aproxi­mativ 200% în vânzările din mediul online  pe categoria de produse şi accesorii dedicate copiilor, această creştere nu a compensat pierderile cauzate de închiderea magazinelor fizice.

Cristina Toroş, CBRE România: Deşi s-a observat o creştere de aproxi­mativ 200% în vânzările din mediul online pe categoria de produse şi accesorii dedicate copiilor, această creştere nu a compensat pierderile cauzate de închiderea magazinelor fizice.

Autor: Bogdan Alecu

01.06.2020, 18:30 596

Închiderea şcolilor şi a grădiniţelor, precum şi perioada de izolare au impul­sionat vânzările de jucării şi jocuri, cele mai vândute produse fiind bicicletele, trotinetele şi trambulinele, potrivit datelor companiei de consultanţă imobiliară CBRE.

Piaţa retailului de jucării este încă subdimensionată în România, doar trei retaileri având o reţea mai mare de 10 magazine la nivel naţional.

Sărbătorile precum Paştele şi 1 Iunie, Ziua Internaţională a Copilului, sunt printre perioadele de vârf în ceea ce priveşte vânzările de jucării şi jocuri. Noriel se detaşează ca fiind cel mai mare retailer de jucării din România, cu o reţea de 80 de magazine. Pe locurile următoare se află SMYK, cu 17 unităţi şi  Jumbo, cu 15 magazine momentan. Recent, Jumbo a anunţat că va amâna, cel mai probabil, investiţiile programate pentru acest an, în contextul în care fiecare lună cu magazine închise echivalează cu o scădere de 5% din cifra anuală de afaceri.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO