ZF 24

Reţeaua de cafenele „5 to go” mai deschide două unităţi în Bucureşti şi francizează conceptul

Preţul produselor comercializate de „5 to go” este de 5 lei, indiferent de dimensiune sau de tipul acestora. Spre exemplu, două sticle de apă, o limonadă sau un espresso costă câte 5 lei fiecare

Preţul produselor comercializate de „5 to go” este de 5 lei, indiferent de dimensiune sau de tipul acestora. Spre exemplu, două sticle de apă, o limonadă sau un espresso costă câte 5 lei fiecare

Autor: Corina Mirea

26.07.2015, 10:51 5939
Lanţul de cafenele „5 to go”, lansat pe piaţă la începutul acestui an de antreprenorul Radu Savopol, care a creat brandul de puburi Old Nick, prezent în Sinaia şi în Bucureşti, va deschide până în luna septembrie încă două unităţi în Capitală, ajungând la cinci locaţii stradale.
 
Omul de afaceri a decis în paralel cu extinderea şi francizarea conceptului „5 to go” în oraşele cu mai mult de 50.000 de locuitori. Taxa de franciză este de 4.500 de euro, iar francizaţii trebuie să achite lunar redevenţe de 5,5% din vânzări.
 
Ideea francizării businessului a fost menţionată de Radu Savopol încă de la deschiderea primei cafenele „5 to go”, într-un interviu acordat pentru ZF, publicat în rubrica „Un start-up pe zi”, însă mişcarea a venit mult mai devreme decât era anticipat. El spunea la momentul respectiv că va începe să francizeze brandul pe care l-a creat când ajunge la o reţea de 15-20 de cafenele doar în Bucureşti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO