Serviciile de televiziune au reprezentat şi anul trecut segmentul de business în care divizia fixă a Telekom România a obţinut o creştere a numărului de clienţi, conform datelor publicate de Deutsche Telekom, acţionarul majoritar.
Numărul de clienţi pentru serviciile TV a crescut cu 2,7% apropiindu-se de pragul de 1,5 milioane de clienţi (1,452 milioane). Pe telefonie fixă numărul de clienţi a scăzut cu 6,6%, la 2,091 milioane de clienţi, iar pe internet fix compania a înregistrat o scădere de 1,1% la 1,186 miloane de clienţi.
Grupul Telekom România a înregistrat în trim. 4 al anului trecut venituri totale de 263 mil. euro, în creştere cu 4,4% faţă de anul precedent, conform datelor financiare publicate de grupul german Deutsche Telekom, acţionarul majoritar.
Profitul operaţional înainte de taxe, depreciere şi amortizare (EBITDA) a scăzut cu 24,3%, la 53 mil. euro.
Divizia fixă a generat venituri de 148 mil. euro, în creştere cu 2,8% iar divizia mobilă încasări de 115 mil. euro, mai mari cu 6,5%.