ZF 24

Şeful Cemacon: În 2014 vom creşte afacerile atât cât vom putea produce

Liviu Stoleru a fost numit în funcţia de director general al Cemacon la jumătatea lui 2010 şi a reuşit să redreseze vânzările companiei, urcându-i cota de piaţă de la 6,3% în 2010 la 16% în 2013.

Liviu Stoleru a fost numit în funcţia de director general al Cemacon la jumătatea lui 2010 şi a reuşit să redreseze vânzările companiei, urcându-i cota de piaţă de la 6,3% în 2010 la 16% în 2013.

Autor: Adrian Cojocar

14.02.2014, 00:06 282
Producătorul de blocuri ceramice Cemacon (CEON), care deţine o unitate de producţie la Zalău, şi-a majorat anul trecut afacerile cu 38%, care au ajuns la 48 mil. lei (10,7 mil. euro), uşor sub ţinta prevăzută la începutul anului, de 50 mil. lei. În anii precedenţi vânzările Cemacon au crescut cu 23% şi respectiv 27% pe o piaţă a materialelor de construcţiilor dificilă, care a înregistrat un recul de 34% în ultimii patru ani.
 
Totodată, pierderile Cemacon s-au redus de trei ori, de la 17,5 mil. lei (3,9 mil. euro) în 2012 la 5,7 mil. lei (1,3 mil. euro) anul trecut, în special pe seama reducerii cheltuielilor cu amortizările şi deprecierea imobilelor, care au coborât de la 13,1 mil. lei (2,9 mil. euro) la 5,3 mil. lei (1,2 mil. euro) în 2013.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO