ZF 24

Şeful Domo: Într-un an vrem să fim lideri, nu excludem o achiziţie dacă preţul este corect

Şeful Domo: Într-un an vrem să fim lideri, nu excludem o achiziţie dacă preţul este corect

Kim Koellner, CEO al Domo Plănuim să fim lider de piaţă într-un an, iar acest lucru ar putea presupune o achiziţie dacă preţul care ni se cere este cel corect. Ne uităm atât la companii din online cât şi din offline.

Autor: Cristina Roşca

20.05.2014, 00:08 6450

Kim Koellner, executivul de origine sud-coreeană adus la finalul anului trecut la conducerea retailerului de electroIT Domo, şi-a stabilit ca obiectiv cucerirea poziţiei de lider a pieţei de profil în următorul an. În prezent Altex este liderul retailului electroIT, cu afaceri de peste 250 mil. euro, în timp ce Domo se află pe poziţia a treia cu afaceri de 132 mil. euro.

Şeful Domo nu exclude posibilitatea unei achiziţii în urmă­torul an, însă nu oferă mai multe detalii. ZF a scris în urmă cu circa două luni că retailerii electroIT Flanco şi Domo, numărul doi şi trei din piaţa de profil, se află în negocieri pentru crearea unui jucător cu afaceri de peste 250 mil. euro, depăşind liderul pieţei. Kim Koellner nu comentează infor­maţia.

„Plănuim să fim lider de piaţă într-un an, iar acest lucru ar putea presupune o achiziţie dacă preţul care ni se cere este cel corect. Ne uităm atât la companii din online, cât şi din offline.“

Pentru a urca pe prima poziţie Domo ar trebui să îşi dubleze businessul, iar în contextul în care compania nu pariază pe o expansiune agresivă, o achiziţie rămâne singura modalitate.

Domo a terminat anul 2013 cu afaceri de 584 de milioane de lei (132 de milioane de euro), în creştere cu circa 6% faţă de anul anterior. Pentru 2014 compania şi-a bugetat o cifră de afaceri de 787,5 milioane de lei, cu aproape 35% peste nivelul de anul trecut.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO