ZF 24

Şeful eMag: vrea să deschidă o şcoală de designer de modă şi îşi dezvoltă propriul brand de modă

Şeful eMag: vrea să deschidă o şcoală de designer de modă şi îşi dezvoltă propriul brand de modă

Autor: Cristina Roşca

31.03.2015, 12:15 14424

eMag, cel mai mare retailer online local, cu afaceri estimate la 300 mil. euro anul trecut, vrea ca în următorul an să vândă haine de 7,5 milioane de euro, cifră ce l-ar plasa în topul jucătorilor de top din piaţă. Retailerul ar fi însă în continuare în eşalonul doi pe o piaţă de haine şi încălţăminte estimată la 2 mld. euro şi condusă detaşat de Inditex (proprietarul Zara) şi H&M, fiecare cu afaceri de 100-200 mil. euro.

Ziarul Financiar a scris recent că eMag a lansat secţiunea de modă pe site-ul propriu unde vinde haine pentru femei şi bărbaţi, genţi şi accesorii. Printre brandurile vândute de companie se numără Raspberry, Lashez şi Nissa, toate companii româneşti. Există însă şI branduri străine precum Aldo, Guess sau Celio. Lista de branduri urmează a fi extinsă. Odată cu introducerea categoriei Fashion în ofertă, eMAG lansează şi brandul propriu – RELEASE,  cu mini-colecţii vestimentare ce se vor schimba la fiecare două luni, dar şi încălţăminte.

„Dorim să încurajăm tinerii creatori din România să contribuie la realizarea colecţiilor RELEASE şi ne propunem să avem guest designers pentru fiecare sezon. Mai mult, avem în plan să dezvoltăm o şcoală dedicată tinerilor designeri, "Şcoala de talente Fashion", în cadrul căreia îi vom stimula să participe şi să se dedice conceptului de Fresh Fashion la eMAG”, spune  Iulian Stanciu.

Compania a anunţat că are în ofertă 14.000 de articole şi se va extinde până la 25.000 de produse în sezonul următor. Mai mult, în primul an de la lansare vrea să aibă 150.000 de comenzi cu o valoare de 7,5 mil. euro. Preţul mediu al unei comenzi ar fi de 50 de euro.

Retailerul a intrat în business vânzând produse electroIT, însă ulterior a început să se extindă, şi în portofoliul au apărut şi produse de casă şi grădină, jucării, îngrijire personală, cărţi sau alimente (pe această categorie de produse compania are un parteneriat cu Mega Image).

Oficialii companiei au anunţat recent că eMag va trece pragul de 500 mil. euro în acest an şi atinge miliardul în 2017.

 
AFACERI DE LA ZERO