ZF 24

SelfPay mizează pe afaceri de 124 mil. lei în 2021, plus 13%: Vom continua să participăm la procesele de digitalizare din sectoarele public şi privat

SelfPay mizează pe afaceri de 124 mil. lei în 2021,...
24.05.2021, 08:00 382

Compania SelfPay (fosta ZebraPay), specializată în furnizarea de soluţii de plată de tip self-service, a intermediat în primele trei luni ale acestui an 5,8 milioane de tranzacţii, cu 61% mai multe decât în aceeaşi perioadă din 2020, valoarea acestora ajungând la 160 milioane euro, plus 33%, în condiţiile în care şi numărul staţiilor de plată SelfPay au crescut cu 22,5% în primul trimestru, ajungând la 5.832. Având în vedere rezultatele în creştere de la începutul anului, compania mizează anul acesta pe atingerea unei cifre de afaceri de 124 milioane lei, cu circa 13% mai mult decât în 2020.

„Estimăm atingerea unei cifre de afaceri de 124 milioane de lei în 2021, an în care vom continua să participăm la procesele de digitalizare atât ale autorităţilor publice, cât şi ale companiilor private, punându-le la dispoziţie know-how ul acumulat în cei peste 11 ani de activitate, în acelaşi timp, diversificând  şi portofoliul de servicii la care clienţii noştri au acces. Creşterea organică a reţelei de Staţii de Plată SelfPay, diversificarea serviciilor oferite de companie, creşterea notorietăţii brandului SelfPay şi a numărului de clienţi, loializarea acestora, precum şi campaniile de marketing ce se vor derula pe parcursul anului, sunt doar câţiva factori care vor conduce la creşterea afacerii”, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay. Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 109,3 milioane de lei şi o creştere a profitului net cu 298% faţă de anul anterior. În acelaşi timp, compania a raportat EBIDA  de aproape 6 milioane de lei, înregistrând astfel o creştere de 170%, în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

“Într-un an cu multe provocări şi restricţii din cauza pandemiei, afacerile SelfPay au crescut semnificativ, sumele procesate prin staţiile de plată SelfPay depăşind pragul de 500 de milioane de euro. Această evoluţie are la bază diversificarea serviciilor oferite de companie şi adaptarea continuă a proceselor interne la evoluţia pieţei, dar şi restricţiile care au făcut ca românii să prefere efectuarea plăţilor la Staţiile de Plată SelfPay, evitând interacţiunea cu alte persoane neapărat necesară ȋn cazul plăţii la ghişee sau la comercianţi. Am lansat zeci de servicii noi, din domenii diverse, cu acoperire naţională sau regională. Reţeaua SelfPay facilitează acum şi accesul la servicii oferite de companii private de Home Delivery sau divertisment, precum şi la servicii publice cum ar fi colectarea tarifelor pentru eliberarea permiselor auto sau a certificatelor de ȋnmatriculare, precum şi a taxelor de paşaport sau a altor documente de călătorie”, a precizat el.

Staţiile de Plată SelfPay sunt amplasate în centre comerciale, pieţe, benzinării, unităţi bancare şi magazine de proximitate şi sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care acestea sunt deschise, iar utilizatorii pot face diferite tipuri de plăţi - de la taxe şi impozite, facturi şi rate pentru credite la monedă electronică. În total, sunt peste 170 de servicii disponibile în staţiile de plată SelfPay, compania adăugând anul trecut 38 de noi servicii din segmente diverse, respectiv cel al utilităţilor, financiar-bancar, taxe şi impozite, home delivery şi divertisment, servicii furnizate de jucători cu acoperire regională, dar şi naţională.

În următoarea perioadă, compania va investi în extinderea regională a reţelei de staţii de plată SelfPay şi se va concentra pe diversificarea portofoliului de servicii disponibile în reţeaua de staţii de plată SelfPay, dar şi pe dezvoltarea proiectelor speciale cu parteneri din diverse industrii, care constau în principal în furnizarea de soluţii personalizate de automatizare a plăţilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO