ZF 24

Seminarul ZF Outsourcing 2013: Piaţa serviciilor de externalizare este abia la început în România

Foto Silviu Matei

Foto Silviu Matei

Autor: Corina Mirea

10.10.2013, 21:03 517

Managerii companiilor care îşi doresc să conducă un business mai eficient trebuie să investească mai mult timp şi mai mulţi bani în departamentele-cheie din organizaţii, cum sunt cele de vânzări sau de marketing şi să renunţe la administrarea celor care nu le aduc profit.

Astfel, companiile pot să îşi minimizeze riscul de operare în arii sensibile precum administrarea salariilor sau contabilitatea firmei – aceasta a fost una dintre concluziile seminarului „ZF Outsourcing: Putem fi mai competitivi prin externalizare?”, organizat ieri de ZF. „Fiecare minut petrecut în activităţi de backoffice este un câştig pentru concurenţă”, a spus Bogdan Tudor, CEO al Class IT.

În România, pe segmentul de închiriere textile, în jur de 5-10% dintre companii externalizează, în timp ce în alte ţări procentul ajunge la 95%, a spus şi Ciprian Bejenariu, managing director în cadrul Salesianer Miettex România.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.10.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO