ZF 24

Sensiblu încearcă modelul farmaciilor low-cost şi aruncă pe piaţă brandul Punkt, pe care îl aşază în cartierele aglomerate ale Capitalei

Sensiblu este acţionar majoritar al companiei care operează farmaciile Punkt, iar în zona Piaţa Gorjului din cartierul Militari cele două unităţi sunt situate una vizavi de cealaltă. Foto: Andreea Alexandru

Sensiblu este acţionar majoritar al companiei care operează farmaciile Punkt, iar în zona Piaţa Gorjului din cartierul Militari cele două unităţi sunt situate una vizavi de cealaltă. Foto: Andreea Alexandru

Autor: Ioana David

28.01.2015, 14:10 15081

În cazul unui produs cum este Nurofen, cel mai bine vândut OTC din România, preţul este cu 30% mai redus în cadrul noului concept faţă de o farmacie Sensiblu.

Reţeaua de farmacii Sensiblu, una dintre cele mai extinse de pe piaţa locală, a lansat un nou brand, Farmacia Punkt, cu care merge în cartierele aglomerate ale Capitalei.

„În acest moment funcţionează două farmacii, urmând să deschidem curând încă două (…) Noul concept a fost creat pentru persoanele cu venituri mici şi medii, pentru care preţul reprezintă un criteriu major în decizia de cumparare. Farmaciile Punkt se adresează în special pensionarilor şi pacienţilor pentru care medicamentele constituie o cheltuială însemnată din venitul lunar“, a spus Mihaela Dumitrescu, director operaţional Punkt.

Aceasta este prima mişcare notabilă a Sensiblu, care face parte din grupul A&D Pharma, cel mai mare jucător din industria locală de medicamente, din 2012, după ce a achiziţionat 90 de farmacii ale rivalilor de la City Pharma în cel mai mare deal din industria de profil. Reprezentanţii companiei nu au comentat pe marginea acestui subiect până la închiderea ediţiei.

Mişcarea Sensiblu are loc în condiţiile în care piaţa de retail farma traversează o perioadă efervescenţă, iar principalii săi competitori au în derulare mai multe proiecte.

WikiZF: Profilul companiei Sensiblu

Anul trecut, Catena a trecut pragul de 500 de unităţi, fiind prima reţea care depăşeşte acest nivel. De altfel, Sensiblu a pierdut în faţa Catena poziţia de cel mai extins retailer de medicamente încă de acum câţiva ani. În timp ce Catena s-a extins puternic şi se îndreaptă spre 10% din retailul farma, ceilalţi doi mari competitori Dona şi Help Net au în derulare campanii de rebranding.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO