ZF 24

Sergiu Manea, BCR: Pe lângă cererile de amânare venite din par­tea persoanelor fizice sau companiilor şi pe care le-am implementat rapid, am contactat proactiv alte câ­teva zeci de mii de clienţi cu posibile vulne­ra­bilităţi financiare pentru a le oferi sprijin şi a găsi îm­preună soluţii pentru depăşirea momen­telor mai dificile

Sergiu Manea, CEO al BCR: Pe lângă cererile de amânare venite din partea persoanelor fizice sau companiilor şi pe care le-am implementat rapid, am contactat proactiv alte câteva zeci de mii de clienţi cu posibile vulnerabilităţi financiare pentru a le oferi sprijin şi a găsi împreună soluţii pentru depăşirea momentelor mai dificile. Am devenit mai agili şi mai flexibili în toată infrastructura operaţională. Nu mai vorbim de transformare digitală, vorbim de un nou normal, ajutat de tehnologie. Şi nu mai este loc de întors la ce a fost, iar acest lucru mă face să mă uit cu încredere spre viitor. Suntem aici pentru clienţi şi comunităţile noastre şi aceasta pe o bază solidă din punct de vedere financiar şi operaţional.

Sergiu Manea, CEO al BCR: Pe lângă cererile de amânare venite din partea persoanelor fizice sau companiilor şi pe care le-am implementat rapid, am contactat proactiv alte câteva zeci de mii de clienţi cu posibile vulnerabilităţi financiare pentru a le oferi sprijin şi a găsi împreună soluţii pentru depăşirea momentelor mai dificile. Am devenit mai agili şi mai flexibili în toată infrastructura operaţională. Nu mai vorbim de transformare digitală, vorbim de un nou normal, ajutat de tehnologie. Şi nu mai este loc de întors la ce a fost, iar acest lucru mă face să mă uit cu încredere spre viitor. Suntem aici pentru clienţi şi comunităţile noastre şi aceasta pe o bază solidă din punct de vedere financiar şi operaţional.

Autor: Claudia Medrega

02.06.2020, 19:15 68

„Noi am funcţionat permanent în toată această perioadă, chiar dacă nu toţi colegii mei au fost prezenţi fizic la locul de muncă. În sediile centrale, aproximativ 70% dintre colegi au lucrat în condiţii de telemuncă, iar în reţea am funcţionat în regim de prezenţă de 50%.“

Cele două luni de stare de urgenţă, în condiţiile pandemiei de coronavirus (COVID-19), au reprezentat o pe­rioadă în care BCR a devenit o ban­că mai agilă şi mai flexibilă în toa­tă structura operaţională, iar transformarea digi­tală a devenit un nou normal, ajutat de tehno­lo­gie, astfel că nu mai este loc de întors la ceea ce a fost, a declarat Sergiu Manea, CEO al BCR pentru ZF.

„Cele două luni au fost intense şi fără odihnă şi fără oboseală. Şi ce ne-a făcut să trecem fără ezi­ta­re nu a fost adrenalina pericolului, ci motivaţia da­tă de trăirea rolului nostru: în primul rând, să găsim solu­ţii de sprijin pentru clienţii noştri, totodată să ne prote­jăm colegii şi, în acelaşi timp, să menţinem funcţio­na­lă toată infrastructura noastră bancară, de la ope­raţiuni până la sucur­sale“, a transmis şe­ful BCR pen­tru catalogul Cei mai mari jucători din economie, edi­ţia 2020, pe care ZF îl va lansa în pe­rioa­da următoare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro