„Noi am funcţionat permanent în toată această perioadă, chiar dacă nu toţi colegii mei au fost prezenţi fizic la locul de muncă. În sediile centrale, aproximativ 70% dintre colegi au lucrat în condiţii de telemuncă, iar în reţea am funcţionat în regim de prezenţă de 50%.“
Cele două luni de stare de urgenţă, în condiţiile pandemiei de coronavirus (COVID-19), au reprezentat o perioadă în care BCR a devenit o bancă mai agilă şi mai flexibilă în toată structura operaţională, iar transformarea digitală a devenit un nou normal, ajutat de tehnologie, astfel că nu mai este loc de întors la ceea ce a fost, a declarat Sergiu Manea, CEO al BCR pentru ZF.
„Cele două luni au fost intense şi fără odihnă şi fără oboseală. Şi ce ne-a făcut să trecem fără ezitare nu a fost adrenalina pericolului, ci motivaţia dată de trăirea rolului nostru: în primul rând, să găsim soluţii de sprijin pentru clienţii noştri, totodată să ne protejăm colegii şi, în acelaşi timp, să menţinem funcţională toată infrastructura noastră bancară, de la operaţiuni până la sucursale“, a transmis şeful BCR pentru catalogul Cei mai mari jucători din economie, ediţia 2020, pe care ZF îl va lansa în perioada următoare.