ZF 24

Sezamo aduce restaurantul acasă: Parteneriat strategic cu Grupul City Grill pentru produse gata de consum

Sezamo aduce restaurantul acasă: Parteneriat strategic...

Autor: Ioana Niţă

29.01.2025, 18:07 1077

Supermarketul online Sezamo şi Grupul City Grill, unul dintre jucătorii mari din industria ospitalităţii din România, au semnat un parteneriat strategic care le permite clienţilor să comande acasă preparate din meniul restaurantelor, ready-to-eat, odată cu cumpărăturile online. Această colaborare reprezintă o nouă direcţie pe piaţa locală de e-grocery, facilitând accesul consumatorilor la preparatele restaurantelor direct la domiciliu.

Începând cu luna ianuarie a acestui an, clienţii Sezamo au acces la peste 24 de preparate ready-to-eat create de chefii Dragoş Bercea şi Dan Tonescu. Oferta include specialităţi româneşti şi internaţionale, precum şi deserturi tradiţionale din meniul restaurantelor Hanu' Berarilor, Pescăruş, City Grill şi Buongiorno Italian.

"Această iniţiativă vine ca răspuns la tendinţele actuale ale pieţei, unde consumatorii caută tot mai mult soluţii convenabile şi de calitate pentru mesele lor zilnice" a explicat Michael Kaiser, directorul comercial al Sezamo. "Practic, aducem preparatele restaurantelor acasă clienţilor noştri, împreună cu restul cumpărăturilor."

La doar zece zile de la lansare, preparatele precum Tikka Masala cu orez Basmati şi Hummus cu carne tocată de vită şi ardei copt s-au evidenţiat în preferinţele clienţilor. Mihaela Boşneag, director de operaţiuni Platforma City Grill, menţionează că "produsele au aceeaşi calitate ca cele servite în restaurante, fiind preparate în bucătăria centrală a grupului, folosind aceleaşi ingrediente şi materii prime."

Deşi sunt produse proaspete, gătite, în lista de ingrediente se regăsesc şi o serie de E-uri, coloranţi, agenţi de întărire/îngroşare, stabilizatori şi conservanţi.

Datele Sezamo indică faptul că aproape 4 din 10 comenzi online includ produse ready-to-eat sau ready-to-cook, indicând o tendinţă în creştere în comportamentul de consum al românilor.

Pe lângă parteneriatul cu City Grill, Sezamo îşi dezvoltă oferta prin colaborări cu branduri precum Dozz, care oferă supe consumabile direct din doză, şi Cookit, specializat în seturi de gătit cu reţete rapide.

Supermarketul online, parte a grupului ceh Rohlik, a fost lansat oficial pe plan local în octombrie 2022. Acestea operează dintr-un depozit de 12.000 mp în nordul Bucureştiului şi oferă în prezent peste 15.000 de produse - de la alimente proaspete de la fermieri locali până la branduri internaţionale.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Conferințele Ziarul Financiar și Business Magazin în 2025