ZF 24

Sînziana Maioreanu, Aegon: Numărul asigurărilor de sănătate nu va mai creşte în 2020. Traversăm o perioadă dificilă care îşi pune amprenta asupra modului în care ne regândim cheltuielile. Banii sunt mai puţini şi trebuie drămuiţi cu grijă

Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon: O proporţie însemnată a asigurărilor de sănătate veneau din reţeaua corporate, semnalele din mediul economic sunt legate de restrângerea cheltuielilor şi facilităţilor acordate angajaţilor, cu scopul de a limita concedierile viitoare şi de a depăşi sau chiar de a supravieţui acestei perioade

Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon: O proporţie însemnată a asigurărilor de sănătate veneau din reţeaua corporate, semnalele din mediul economic sunt legate de restrângerea cheltuielilor şi facilităţilor acordate angajaţilor, cu scopul de a limita concedierile viitoare şi de a depăşi sau chiar de a supravieţui acestei perioade

13.05.2020, 18:45 258

Pandemia COVID-19 va avea un impact negativ pe termen scurt asupra numărului asigurărilor de sănătate, astfel că în anul 2020 volumul subscrierilor nu va mai creşte pe acest segment, consideră Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon. „Cred că, pe termen scurt, pandemia va avea un impact negativ: numărul asigurărilor de sănătate nu va mai creşte în acest an, din mai multe considerente. Unul este legat de accesul la serviciile medicale oferite de clinicile din reţelele private. În această perioadă, bolnavii cronici, precum şi bolnavii cu manifestări acute ale bolilor au avut mult de suferit pentru că nu au putut avea acces la serviciile medicale de care aveau nevoie, în clinicile din retelele asigurărilor private de sănătate. Lor li se adaugă pacienţii care aveau nevoie de diferite investigaţii medicale, fie de rutină, fie de prevenţie“, a transmis şefa Aegon România la solicitarea ZF.

Ea a explicat în continuare că din cauza pandemiei şi a stării de urgenţă, mare parte din serviciile lor nu au putut fi accesate, mai ales cele care necesitau prezenţă fizică, servicii de imagistică, analize şi consult fizic. Multe clinici private au făcut eforturi şi au pus la dispoziţie clienţilor facilităţi disponibile online, dar nu toţi românii au obişnuinţa de a accesa internetul şi cu atât mai puţin pentru problemele medicale pentru care simţim nevoia de interacţiune umană directă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO