ZF 24

Sorin Manea, Samsung: Vânzările către companii trec de 100 mil. euro anul viitor

Sorin Manea, şeful diviziei Enterprise a Samsung România

Încercăm să ne poziţionăm ca un furnizor de soluţii, adică noi venim către o companie care are în plan să deschidă un sediu nou şi o întrebăm ce îi trebuie – pentru că noi avem expertiză pe zona de ecrane, de networking, pe zona de comunicaţii, de sisteme de aer condiţionat. Şi le propunem să le vindem la pachet toate soluţiile, să le oferim la cheie infrastructura.

Sorin Manea, şeful diviziei Enterprise a Samsung România Încercăm să ne poziţionăm ca un furnizor de soluţii, adică noi venim către o companie care are în plan să deschidă un sediu nou şi o întrebăm ce îi trebuie – pentru că noi avem expertiză pe zona de ecrane, de networking, pe zona de comunicaţii, de sisteme de aer condiţionat. Şi le propunem să le vindem la pachet toate soluţiile, să le oferim la cheie infrastructura.

Autor: Adrian Seceleanu

04.06.2014, 00:07 293

Gigantul sud-coreean Sam­sung, cu afaceri de 644 mil. euro în România anul trecut, estimează că vânzările către companii - de la telefoane mobile şi tablete până la sisteme de aer condiţionat -  reprezintă un segment cu potenţial semnificativ de creştere, care va genera un rulaj de câteva zeci de milioane  de euro în 2014 şi de peste 100 mil. euro în 2015, a declarat într-un interviu pentru ZF Sorin Manea, care a preluat la finele anului trecut conducerea nou-înfiinţatei divizii Enterprise.

„Ţinta pe acest an este de a obţine vânzări de nişte zeci de milioane de euro, iar anul viitor sigur vorbim de o cifră mai mare. Mai adăugăm un zero“, a spus Manea. Românul a condus până la finele anului trecut divizia de telecom a Samsung, în mandatul său compania ajungând lider de piaţă atât pe segmentul smartphone, cât şi pe cel al telefoanelor simple.

În noul său rol, Sorin Manea coordonează o echipă internă de 20 de oameni, aflată în Bucureşti, dar colaborează şi îşi coordonează eforturile şi cu o reţea de câteva sute de parteneri la nivel naţional, în condiţiile în care Samsung nu face nicio vânzare directă către firme.  Samsung nu atacă doar segmentul companiilor mari, ci toate firmele, pornind chiar de la zona IMM-urilor, afirmă Sorin Manea. „Practic este vorba de tot spectrul de companii şi de tot spectrul de produse Samsung, dar cu focalizare pe anumite produse care au o aplicabilitate mult mai mare în zona de companii. Mă refer aici la partea de imprimante, la zona de sisteme de aer condiţionat pentru clădiri de birouri, de «digital signage» - adică de soluţiile prin care avem ca obiectiv să înlocuim tot ce este signalistică printată cu signalisitică digitală, adică să trecem de la afişele tipărite din retail la un ecran. Plecăm de la o mentalitate de com­panie care se adresează segmentului consumer, aşa că putem să ne ducem şi în zona de IMM şi în zona de companii foarte mari, nu alegem doar anumite segmente.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO