Start-up-ul local SalesOMMO, care dezvoltă o soluţie menită să funcţioneze ca un asistent virtual personal pentru specialiştii în vânzări, a deschis o nouă rundă de finanţare de tip pre-seed în valoare de 300.000 de euro pentru a avansa dezvoltarea platformei. Start-up-ul a fost fondat în 2023 de către Mihai Guran, unul dintre cei mai cunoscuţi manageri de pe piaţa locală de IT, alături de Alexandru Lamba, CEO al CodeSIlk, iar până acum a reuşit să atragă într-o rundă anterioară investiţii de peste 200.000 de euro.
Soluţia SalesOMMO funcţionează ca un asistent virtual pentru oamenii specializaţi în vânzări sau dezvoltare de business, ajutându-i să facă vânzări personalizate prin găsirea potenţialilor clienţi potriviţi cu profilul pe care aceştia îl caută.
„Soluţia SalesOMMO este proiectată pentru a simplifica şi îmbogăţi procesul de vânzare, prin furnizarea aproape instantanee de informaţii şi sugestii de acţiune, prin integrarea a multiple baze de date şi platforme specializate. Software-ul este conceput să reducă timpul necesar pentru dezvoltarea abordărilor personalizate ale clienţilor şi permite profesioniştilor din vânzări să se concentreze pe construirea de conexiuni semnificative. În viitorul apropiat platforma va include şi un modul de autoevaluare psihologică care va spori şi mai mult eficienţa utilizatorilor, oferind un avantaj distinct într-un mediu competitiv precum cel al aplicaţiilor de automatizare în vânzări”, susţin reprezentanţii SalesOMMO.
La începutul acestui an, platforma SalesOMMO se afla în faza de testare, start-up-ul având atunci deja câţiva clienţi plătitori.
„De la începutul acestui an am lucrat îndeaproape cu utilizatorii de test pentru a perfecţiona platforma, pentru a răspunde nevoilor reale ale vânzătorilor: instrumente care să îi ajute să creeze valoare încă de la prima întâlnire, să stabilească o relaţie bazată pe încredere, ulterior făcând posibilă şi o creştere a eficienţei prin obţinerea de rezultate mai bune. Am integrat surse suplimentare de date, ne-am conectat cu primul sistem CRM şi am început şi să ne antrenăm propriile modele AI. Aceste dezvoltări ne ajută să oferim rezultate optimizate, îmbunătăţind semnificativ ce poate face inteligenţa artificială pentru utilizatorii noştri”, a declarat Mihai Guran, CEO şi fondator al SalesOMMO.
SalesOMMO este gândit ca un produs global, echipa start-up-ului având deja în plan să participe la evenimente de profil, precum SaaStock Europe care are va avea loc în octombrie în Irlanda.
„SalesOMMO este acum mai aproape ca niciodată de realizarea viziunii noastre de a furniza produsul pe care ne-am dorit cu toţii să îl avem în anii în care am desfăşurat activităţi de vânzare a serviciilor de dezvoltare software”, a adăugat Alexandru Lamba, CTO şi fondator al SalesOMMO. „Cu integrări cheie, inclusiv HubSpot CRM şi OpenAI, soluţiile noastre bazate pe inteligenţă artificială sunt adaptate pentru a răspunde provocărilor unice cu care se confruntă profesioniştii din vânzări din întreaga lume.”
În prima jumătate a acestui an, SalesOMMO a atras în total finanţări de peste 200.000 de euro, dintre care 50.000 de euro de la un sindicat de investitori condus de Growceanu şi 122.000 de euro de la investitori prin intermediul platformei SeedBlink. În cadrul rundei actuale de finanţare tichetele de investiţie încep de la 25.000 euro.