ZF 24

Ştefan Chiriţescu, director marketing, Cramele Cotnari: E foarte important să înţelegem cât de sănătos este brandul, cu cât brandul a fost mai puternic înainte, trecerea prin această criză a fost mai digerabilă

Videoconferinţa ZF/BRD - BUGET 2021: Cum pregătim viitorul?

Autor: Miruna Diaconu

09.12.2020, 13:40 93

Ştefan Chiriţescu, director marketing, Cramele Cotnari, spune că o companie are nevoie de un brand puternic şi sănătos pentru a putea face faţă mai uşor crizelor, iar cei care au avut un brand puternic înainte de criză, au trecut anul acesta mai uşor.

“Cred că este foarte important să înţelegem că înainte de orice fel de criză, ţine de cât de sănătos e brandul pe care îl ai în administrare, cu cât brandul a fost mai puternic înainte de criză, trecerea prin aceasta a fost mai digerabilă”, spune Ştefan Chiriţescu, director marketing, Cramele Cotnari, în cadrul videoconferinţei organizate de Ziarul Financiar în parteneriat cu BRD Groupe Société Générale- Buget 2021: Cum pregătim viitorul?.

El spune că ceea ce a învăţat anul acesta a fost să fie mult mai agili, ceea ce e destul de dificil pentru companiile mari.

“Cu cât afacerea ta este mai mari cu atât capacitatea ta de a te replia este mai grea pentru că trebuie să schimbi multe procese. Nouă ne-a ieşit bine pentru că de la început ne-am recalibrat obiectivele şi am ştiut pe ce să ne punem banii. Avem avantajul că folosim soiuri româneşti, iar anul acesta a fost o redescoperire a locurilor din România, dar şi a produselor româneşti”, adaugă Ştefan Chiriţescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO