ZF 24

Stefanel: Circa 20% din hainele vândute de grup vin din România, a treia cea mai mare piaţă pentru noi

Stefanel: Circa 20% din hainele vândute de grup vin din România, a treia cea mai mare piaţă pentru noi

Eleonora Stefanel, director de creaţie al Stefanel: Una dintre schimbările pe care le-am sesizat în această perioadă este că achiziţiile se fac pentru mai mult de un sezon.

Autor: Roxana Petrescu

30.09.2014, 14:24 948

Retailerul de modă Stefanel va ajunge la 11 magazine pe piaţa locală după ce aproape a finalizat un nou magazin în Cluj. Şase unităţi din reţeaua Stefanel din România sunt amplasate în Bucureşti.

Italienii de la Stefanel, primul brand străin de modă care a pariat pe piaţa locală chiar la începutul anilor ’90, spun că au 5-6 parteneri de producţie în România, circa 20% din hainele vândute la nivel de grup fiind realizate aici.

„Avem 5-6 parteneri de producţie, realizăm aici jachete, pantaloni, şi am putea să creştem această reţea de parteneri. Ne uităm de exem­plu şi la posibili furnizori pe partea de pantofi. Circa 20% din hainele pe care le vindem la nivel de grup sunt realizate în Ro­mânia“, a declarat Eleonora Stefanel, director de creaţie în cadrul grupului de modă italian. Aceasta nu a furnizat numele partenerilor de producţie ai Stefanel din România.

Potrivit datelor de la Ministerul Finan­ţelor, Stefanel a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,8 milioane de euro şi un profit net de 0,26 milioane de euro.

Un nou magazin în Cluj

„Vom ajunge în două săptămâni la 11 magazine în România după deschiderea celei mai noi unităţi din Cluj. În rest avem şase unităţi în Bucureşti, una în Braşov, una în Constanţa, dar suntem prezenţi şi în Timi­şoara“, a completat Eleonora Stefanel.

Potrivit celor mai recente date furnizate de reprezentanţii companiei, primul trimestru al acestui an s-a încheiat cu vânzări peste aşteptări, semn că piaţa locală de retail a început să crească. „Una dintre schimbările pe care le-am sesizat în această perioadă este că achiziţiile se fac pentru mai mult de un sezon. Lumea cumpără piese care să dureze, piese fără vârstă. În plus, clientul este tot mai pretenţios. Ştie totul despre modă, iar acest lucru este vizibil mai ales în România. Tre­buie să fim mereu cu un pas în faţa lor.“

Potrivit Eleonorei Stefanel, România este a treia piaţă ca importanţă pentru brandul de modă italian, primele două pieţe fiind Italia şi Germania.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO