ZF 24

Strauss România, producătorul Doncafé: Explozia e-commerce-ului pe food şi a penetrării gospodăriilor cu maşini espresso o să creeze oportunităţi de dezvoltare

Strauss România, producătorul Doncafé: Explozia...

Autor: Florentina Niţu

29.06.2020, 16:40 333

În 2019, compania a avut o cifră de afaceri de 223 mil. lei, în scădere cu 10% faţă de anul precedent.

Reprezentanţii Strauss România, produ­cătorul brandului de cafea Doncafé, consideră că majorarea comenzilor online în contextul pan­demiei de COVID-19 ar putea să creeze opor­tunităţi de dezvoltare pe piaţa cafelei, iar com­pa­niile cu fabrici locale ar putea să crească deoarece consumatorii sunt mai selectivi şi îşi doresc produse premium şi proaspete.

„Explozia e-commerce-ului pe food şi a penetrării gospodăriilor cu maşini espresso o să creeze oportunităţi de dezvoltare, dar noi vedem evoluţii pozitive şi în categoriile tradiţionale, unde pe măsura creşterii pasiunii consumatorilor, ne aşteptăm la lansări în zona de premium. Intrările de cafea gata ambalată în ţară au fost mai mici în prima parte a anului, deci presiunea o să se lase pe cei cu fabrici în România, care pot să producă cafea proaspată şi să livreze pe raft la scurt timp“, au spus reprezentanţii Strauss România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO