ZF 24

Telekom a devenit sponsorul principal al echipei naţionale de fotbal. Beckers: Este o sumă importantă, dar rezonabilă

Răzvan Burleanu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal (st.) şi Nikolai Beckers, CEO al grupului Telekom România

Răzvan Burleanu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal (st.) şi Nikolai Beckers, CEO al grupului Telekom România

Autor: Adrian Seceleanu

15.06.2015, 14:25 979

Telekom a semnat un contract pe doi ani de zile cu Federaţia Română de Fotbal (FRF), prin care grupul de comunicaţii fixe şi mobile devine sponsorul principal al echipei naţionale de fotbal a României, au anunţat cele două părţi în cadrul unei conferinţe.

“Telekom devine sponsorul principal al echipei naţionale de fotbal a României”, a declarat Răzvan Burleanu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal (FRF). “Durata contractului este un care se poate prelungi, care ţine cont de performanţa sportivă şi de reputaia. Acest contract include bonusuri financiare de performanţă. Ne dorim să avem acest contract pe cel puţin patru ani de zile”, a adăugat el.

“Ştiu ca românii iubesc fotbalul, şi germanii la fel”, a declarat Nikolai Beckers, CEO al grupului Telekom România. Acest parteneriat este un rezultat al evoluţiei înregistrate de mai mulţi factori, printre care se numără şi şansele în creştere pentru calificarea la Euro 2016, a încrederii noastre în capacitatea echipei de a obţine performanţă, a spus şeful grupului de operatori de telecomunicaţii.

De la rebrandingul din septembrie al Cosmote şi Romtelecom în Telekom aceasta este prima implicare a grupului în sport.
Burleanu şi Beckers au evitat să precizeze valoarea exactă a contractului, care este evaluată pe piaţă la câteva milioane de euro.

“Nu putem spun exact sumele. Suma este una foarte importantă. Trebuie să ne gândim că aceasta este prima implicare pe piaţa sportivă a Telekom”, a răspuns Răzvan Burleanu întrebărilor ZF legate de acest subiect.,

“Este o sumă substanţială dar rezonabilă”, a răspuns şi Nikolai Beckers. El a adăugat că sponsorizarea echipei naţionale a fost prinsă în bugetul pe acest an încă din 2014, când grupul şi-a planificat investiţiile, iar în acest context operatorii nu vor reduce bugetele de advertising sau de extindere a infrastructurii de exemplu în urma semnării acestui contract.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO