ZF 24

Telekom introduce plata cumulată a facturilor prin aplicaţia mobilă

Telekom introduce plata cumulată a facturilor prin...

Autor: Adrian Seceleanu

09.07.2015, 13:17 445

Clienţii grupului Telekom pot achita toate facturile pentru contractele de servicii de comunicaţii fixe şi mobile printr-un singur clic odată cu lansarea unei noi versiuni a aplicaţiei mobile My Account pentru platforma Google Android, care in clude şi o serie de alte facilităţi noi, conform informaţiilor furnizate de operator.

Anterior, dacă un client avea, spre exemplu, patru contracte pentru servicii fixe sau pentru servicii fixe şi mobile, fiecare factură trebuia să fie achitată separat, în timp ce acum aplicaţia afişează suma totală de plată, care poate fi plătită printr-o singură operaţiune.

Noua versiune a aplicaţiei My Account pentru Android include şi alte funcţii noi, printre care: un nou „tablou de control”, acces la detaliile facturilor pentru serviciile de comunicaţii mobile, posibilitatea de a vedea lista magazinelor în funcţie de distanţa faţă de locaţia curentă.

Grupul Telekom are aproximativ 4,8 milioane de abonamente pentru serviciile fixe şi aproximativ
1,8 milioane de contracte de abonament pentru serviciile mobile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO