ZF 24

În timp ce pentru România trecea prin mijlocul crizei economice, două antreprenoare s-au gândit să o transforme într-o oportunitate. Cum a luat fiinţă Consiergo, o companie pentru clienţii care aleg timpul în locul banilor

Autor: Andra Stroe

02.02.2019, 15:04 4409

În timp ce pentru multe businessuri criza financiară prin care a trecut România a reprezentat un punct de cotitură, două antreprenoare s-au gândit să o transforme într-o oportunitate şi au pus bazele Consiergo, o companie de consultanţă şi servicii premium pentru clienţii care aleg timpul în locul banilor. 

Anul 2010 aducea cu el, în plină perioadă de criză, nevoia companiilor de a-şi păstra clienţii, de a-i fideliza, în condiţiile în care bugetele de marketing se micşorau şi perioada cadourilor ce constau în vacanţe pentru clienţii importanţi sau în discounturi era la final. Am identificat această nevoie de fidelizare şi, deci, oportunitatea de business. Ne-am unit eforturile şi cunoştinţele în marketing, finanţe, turism şi evenimente şi am iniţiat această nouă piaţă în România, cea a serviciilor de concierge”, descrie antreprenoarea Carmen Voicu începuturile businessului, pornit alături de Mioara Ionescu cu o investiţie de 200.000 de euro din resurse proprii.

https://www.businessmagazin.ro/actualitate/compania-care-rezolva-to-do-listurile-clientilor-bogati-17851657

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO