ZF 24

Top Brands: Dacă nu găsim clienţi noi, nu excludem falimentul

Wael el Ghadban, directorul general al Top Brands Distribution: „Am decis să nu mai prelungim contractul cu Philip Morris, care în ultimii ani ajunsese singurul nostru client. Nu ştim încă direcţia viitoare de business, ştim doar că vrem să continuăm, astfel că vom căuta clienţi noi. Dacă nu găsim, nu excludem nici posibilitatea falimentului“.

Wael el Ghadban, directorul general al Top Brands Distribution: „Am decis să nu mai prelungim contractul cu Philip Morris, care în ultimii ani ajunsese singurul nostru client. Nu ştim încă direcţia viitoare de business, ştim doar că vrem să continuăm, astfel că vom căuta clienţi noi. Dacă nu găsim, nu excludem nici posibilitatea falimentului“.

Autor: Cristina Roşca

01.04.2014, 00:08 376

Distribuitorul de bunuri de larg consum Top Brands Distribution, companie care în 2011 avea afaceri de peste 100 mil. euro şi era numărul doi de pe piaţa de profil, a intrat în insolvenţă la propria cerere deoarece a rămas fără contractul cu producătorul de ţigări Philip Morris, singurul client al companiei.

„Am decis să nu mai prelungim con­tractul cu Philip Morris, care în ultimii ani ajunsese sin­gurul nostru client. Nu ştim încă direcţia viitoare de bu­siness, ştim doar că vrem să continuăm, astfel că vom căuta clienţi noi. Dacă nu găsim, nu ex­clu­dem nici posibilitatea falimentului“, a decla­rat pentru ZF Wael el Ghadban, şeful com­pa­niei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO