ZF 24

Top cinci retaileri din bricolaj au peste 100 de magazine în România. Aproape jumătate sunt doar în portofoliul liderului Dedeman. În ultimele săptămâni, online-ul a devenit pariul câştigător al retailerilor din bricolaj, în condiţiile în care programul din magazinele fizice a fost modificat, ca măsură de prevenire a răspândirii coronavirusului

Top cinci retaileri din bricolaj au peste 100 de magazine...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

15.04.2020, 19:45 2891

Cele mai mari cinci reţele de bricolaj de pe piaţa locală au împreună 116 magazine şi afaceri cumulate de peste 12,1 miliarde de lei, potrivit bilanţurilor din 2018, anul din care datează cele mai recente informaţii financia­re pentru toate companiile. De notat este însă că, în cazul reţelei MatHaus, cifra de afa­ceri este raportată cumulat cu cea a centrelor de distribuţie în sistem B2B Arabesque, deţinute tot de familia Rapotan.

La vârf se află Dedeman, cea mai mare com­panie antreprenorială din România şi lider pe piaţa de bricolaj atât din punctul de vedere al cifrei de afaceri, de peste 7 mld. lei în 2018, cât şi în ceea ce priveşte numărul de magazine, constând în 51 de unităţi, cel mai recent deschis – la Slobozia. Astfel, doar patru judeţe ar mai avea de bifat Dedeman pen­tru a putea spune că este prezent în toată ţara, fiind încă neacoperite judeţele Călăraşi, Covasna, Giurgiu şi Teleorman.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO