Cele mai mari cinci reţele de bricolaj de pe piaţa locală au împreună 116 magazine şi afaceri cumulate de peste 12,1 miliarde de lei, potrivit bilanţurilor din 2018, anul din care datează cele mai recente informaţii financiare pentru toate companiile. De notat este însă că, în cazul reţelei MatHaus, cifra de afaceri este raportată cumulat cu cea a centrelor de distribuţie în sistem B2B Arabesque, deţinute tot de familia Rapotan.
La vârf se află Dedeman, cea mai mare companie antreprenorială din România şi lider pe piaţa de bricolaj atât din punctul de vedere al cifrei de afaceri, de peste 7 mld. lei în 2018, cât şi în ceea ce priveşte numărul de magazine, constând în 51 de unităţi, cel mai recent deschis – la Slobozia. Astfel, doar patru judeţe ar mai avea de bifat Dedeman pentru a putea spune că este prezent în toată ţara, fiind încă neacoperite judeţele Călăraşi, Covasna, Giurgiu şi Teleorman.