Retailerul online de modă Trendyol din Turcia, care a intrat pe piaţa din România la începutul acestui an, a vândut 1,64 milioane de articole în cadrul primei campanii de Black Friday de pe plan local derulată în perioada 5-10 noiembrie. Puloverele, rochiile şi hanoracele au fost cele mai populare alegeri în rândul consumatorilor români, iar din punct de vedere geografic, cele mai multe comenzi au provenit din marile centre urbane, Bucureştiul conducând clasamentul, urmat de Cluj-Napoca şi Constanţa.
„Obiectivul nostru a fost să oferim o experienţă de cumpărături atractivă, adaptată unei varietăţi de nevoi şi aşteptări, şi suntem încântaţi că am reuşit acest lucru. Succesul campaniei nu ar fi fost posibil fără colaborarea strânsă cu comercianţii noştri parteneri, interesul crescut al clienţilor şi eforturile echipei noastre”, a declarat Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
Platforma a atras peste 3,2 milioane de vizitatori unici în perioada promoţională, marcând o creştere de aproximativ 50% faţă de săptămâna anterioară. Numărul comenzilor s-a triplat, iar aplicaţia Trendyol a devenit cea mai descărcată aplicaţie mobilă din România în perioada campaniei, potrivit reprezentanţiol Trendyol.
Punctul culminant al vânzărilor a fost atins pe 8 noiembrie, când comenzile au crescut de patru ori faţă de vinerea precedentă. În "ora de aur" a campaniei, între orele 21:00 şi 22:00, platforma a procesat în medie 100 de comenzi pe minut.
Trendyol a anunţat că va continua seria promoţională cu o a doua ediţie de Black Friday, programată între 26 noiembrie şi 1 decembrie, sub numele "Black Friday Bestsellers".