ZF 24

Un executiv din publicitate aduce brandul de lux Vionnet la hotelul Marriott din Bucureşti

Raluca Simu. Foto: Mihai Dăscălescu

Raluca Simu. Foto: Mihai Dăscălescu

Autor: Cristina Roşca

09.09.2014, 00:07 12406

Raluca Simu, care a lucrat peste un deceniu în marketing şi publicitate, aduce pe piaţa locală brandul de lux Vionnet, primul magazin urmând a fi deschis la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott din Bucureşti.

Raluca Simu este în prezent managing partner al agen­ţiei de publicitate Springer&Jacoby Ro­mâ­nia, ocupând funcţia de aproape şase ani şi jumă­tate, potrivit datelor de pe profilul său de pe reţeaua de socializare de business Linkedin. Anterior ea a lucrat în marketing şi comunicare în sectorul bancar la ABN Amro (actuala RBS) şi Mille­nnium Bank România.

Raluca Simu este soţia lui Horia Simu, unul dintre „baronii cuprului“, el fiind acţio­nar printre altele în cadrul Cuprom, un business de aproape 100 mil. lei anul trecut.

În galeria comercială The Grand a hotelului JW Marriott mai sunt prezente şi alte branduri de lux, precum Louis Vuitton, Dol­ce& Gab­bana, Valentino sau Ro­ber­to Cavalli. De altfel, această galerie comercială este unul dintre cele trei poluri ale luxului românesc, alături de Calea Victoriei şi Calea Doro­banţilor. Brandul Vionnet este unul high-end, preţul unei rochii ajungând şi la 3.000 de euro, la fel şi paltoanele, potrivit site-ului de cumpă­rături net-a-porter.com.

Investiţia într-un astfel de magazin este de câteva sute de mii, chiar de peste un milion de euro.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- cine este Raluca Simu; detalii despre brandul Vionnet

- intrarea hotelurilor pe piaţa retailului de lux, avantaje faţă de arterele comerciale 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO