ZF 24

Un start-up pe zi. Ana Cîrcei a făcut afaceri de 200.000 lei în 2019 cu un magazin online de accesorii pentru bărbaţi după mai mulţi ani petrecuţi în industria modei

Un start-up pe zi. Ana Cîrcei a făcut afaceri de...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

10.02.2020, 19:45 353

În portofoliul Regular există peste 100 de modele de accesorii, iar preţurile sunt cuprinse între 45 şi 199 de lei.

Ana Cîrcei, o antreprenoare cu ex­pe­rienţă în domeniul modei, a investit 100.000 de lei pentru a pune pe picioare Regular, un magazin on­line prin care se vând bro­şe, butoni şi ace de cravată, pro­duse dedicate bărbaţilor.

„Povestea Regular a înce­put în anul 2017, la bază aflân­­du-se pasiunea mea pen­­­tru modă. Cu o expe­rien­­ţă de şase ani în seg­mentul ro­chiilor de seară, am des­coperit o nouă oportu­ni­tate – accesoriile masculine. Investiţia iniţială a fost în jur de 100.000 de lei, iar tot profitul a fost reinvestit pentru a dezvolta afacerea“, spune Ana Cîrcei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO