Astfel, în 2010, la doi ani după ce s-au gândit să înceapă un nou business, ei au deschis firma Stick Deco, un mic atelier de producţie a stickerelor decorative (autocolante pentru perete). Ei au investit peste 60.000 de euro în business şi abia de anul acesta au început să vadă profitul.
„Ideea o aveam de prin 2008, am văzut că prinde foarte bine în Franţa şi la momentul acela conceptul de sticker decorativ nici nu exista în România. A durat încă doi ani până să punem businessul pe picioare pentru că fiecare dintre noi era implicat în câte ceva, toţi lucram în domeniul web, făceam web marketing, grafică, publicitate şi comunicare online. În 2010 am început să lucrăm seara târziu, după ce veneam de la birou acasă, la cel mai ieftin echipament de la acel moment (era chinezesc şi costa vreo 300 de dolari). Circa două luni am fost destul de nedormiţi“, spune Victorina Mitrea, absolventă a Universităţii Dunărea de Jos din Galaţi, specializarea franceză-engleză. După câteva luni, cei trei antreprenori au închiriat un sediu în care au amenajat un showroom şi un mic atelier de producţie a stickerelor sub brandul Bee Stick. Pe atunci, compania avea un singur angajat. Ulterior, antreprenorii au ajuns la cinci angajaţi şi au retehnologizat producţia, cumpărând echipamente profesionale (care costă în jur de 5.000 de euro).