„Eu şi logodnica mea ne gândeam de ceva timp să ne deschidem un business şi prima idee a fost o franciză a unei companii de pariuri sportive, dar condiţiile pe care le presupunea parteneriatul nu ne-au convins. De ceva timp ea era preocupată de mâncarea sănătoasă şi m-am gândit că este un domeniu încă la început de drum, care nu a ajuns la saturaţie şi în care ar fi profitabil să ne dezvoltăm“, spune Ştefan Peţu. El precizează că, iniţial, a investit doar câteva zeci de lei pentru înfiinţarea Magbio (deţinut de Magbio Life), întrucât firma este un SRL-D şi beneficiază de scutirea taxei de înregistrare la Registrul Comerţului.
Pe parcurs însă, antreprenorul a mai cheltuit în jur de 300-350 de euro pentru crearea magazinului online, iar lunar investeşte alte câteva sute de lei pentru promovarea produselor comercializate pe alte platforme online.
Până în prezent, cuplul nu a beneficiat de ajutor financiar din partea statului prin programul de înfiinţare a SRL-D-urilor, având al 20-lea proiect pe „lista de aşteptare“ (rămas în afara listei dosarelor acceptate pentru evaluare).