Dacă la început magazinul Pukka Food avea doar un angajat şi în jur de 300-400 de produse expuse pe rafturi, în prezent antreprenoarea are patru angajaţi, a reuşit să ajungă la un portofoliu de 1.300 de produse şi la vânzări de 260.000 de euro în 2013.
„În ultimul an piaţa s-a dezvoltat foarte mult, a fost anul în care am simţit mai mult interes şi ceva mai multă disponibilitate din partea clienţilor de a cheltui pentru produse bio“, spune Ileana Muntean, cea care se ocupă de managementul businessului. De altfel, 10 dintre primii clienţi ai Pukka Food şi-au deschis propriile magazine online sau fizice de produse bio.
Ileana Muntean mai spune că şi colaborarea cu micii producători români este dificilă, pentru că fiind la început, având cheltuieli mari de producţie, vând produsele către magazine, cum este Pukka Food, la acelaşi preţ pe care îl pun produselor vândute direct clienţilor.
În plus, de-a lungul timpului, antreprenoarea s-a confruntat şi cu fluctuaţii de personal din cauza „mirajului străinătăţii“, doi dintre angajaţi plecând recent să lucreze în alte ţări.
„Am început cu un angajat, iar acum suntem o echipă de patru. Nu este simplu să găseşti acei angajaţi dornici de muncă, conştiincioşi şi care să ştie să lucreze cu oamenii. Din păcate, am avut şi angajaţi buni care s-au hotărât să plece din ţară. Unul dintre ei a ales să meargă în Irlanda să facă pizza pe 2.000 de euro pe lună. Nu ai argument să îl ţii. Mi se pare foarte trist pentru că sunt tineri inteligenţi, cu potenţial“.