ZF 24

UniCredit Consumer Financing lansează un card co-brand cu Auchan

UniCredit Consumer Financing lansează un card co-brand...

Autor: Roxana Rosu

04.02.2025, 13:09 387

UniCredit Consumer Financing lansează al doilea card de credit co-brand, împreună cu Auchan România şi Oney Finances, intermediarul său de credite, destinat persoanelor fizice.

Cardul poate fi obţinut exclusiv în hypermarket-urile Auchan, la birourile de finanţare Oney Finances.

“Cu ocazia acestei lansări, UniCredit Consumer Financing se apropie şi mai mult de clienţii persoane fizice, cu un produs menit să aducă un plus de valoare zilnic, săptămânal sau lunar, atunci când ne facem cumpărăturile. Colaborarea pentru realizarea unui produs, în parteneriat cu un retailer puternic, din zona produselor alimentare şi non-alimentare, demonstrează capacitatea şi deschiderea companiei noastre de a-şi adapta produsele şi serviciile pentru a oferi cele mai bune soluţii acolo unde cumpărătorii au cea mai mare nevoie.“ a declarat Sorin Drăgulin, Preşedinte Directorat UniCredit Consumer Financing.

Cardul are asociat codul de client aferent Programului de Loialitate Auchan.

UniCreditCard Auchan se lansează cu un Program de Cash-Back ataşat, care aduce la fiecare tranzacţie efectuată, indiferent de valoarea acesteia, 5% inapoi sub formă de bani direct pe card (puncte UniCredit răscumpărate automat, maximum 100 de lei /ciclu de tranzacţionare). Programul de Cash-Back este valabil la achiziţiile din magazinele fizice Auchan din România (cu excepţia magazinelor MyAuchan Petrom) sau online, pe www.auchan.ro.  

„La Oney Finances, ne dorim să le oferim clienţilor acces la soluţii financiare simple, rapide şi adaptate nevoilor lor zilnice. Parteneriatul cu UniCredit Consumer Financing şi Auchan ne permite să participăm la intermedierea pe piaţă a unui produs care îmbină flexibilitatea unui card de credit cu avantajele unui Program de Loialitate puternic. Prin acest nou card co-brand,  li se oferă clienţilor o experienţă de cumpărare mai inteligentă, cu beneficii tangibile şi soluţii de plată care îi ajută să îşi gestioneze mai eficient bugetul.“  declară Mădălina Stoica, CEO Oney Finances.

Auchan România are în portofoliu 440 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 7 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 8 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în staţiile Petrom, 10 magazine în franciză Simply by Auchan, precum şi magazinul online auchan.ro.

În 2023, retailerul a avut o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,6 miliarde de euro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Power Summit 2025