ZF 24

UPC a crescut cu 1,4% pe cablu în 2014. Avans de 14% pe internet şi de 12% pe telefonie fixă

UPC a crescut cu 1,4% pe cablu în 2014. Avans de 14% pe...

Autor: Adrian Seceleanu

13.02.2015, 08:54 221

Compania UPC România a înregistrat anul trecut o creştere de 1,4% a numărului total de clienţi pentru serviciile de cablu, principala sa sursă de venituri, iar baza de abonamente pentru segmentele de internet fix şi telefonie fixă a crescut cu peste 10% în 2014, arată datele financiare publicate de grupul american Liberty Global.

Numărul total de abonamente la cablu a crescut cu 12.200 în 2014, la 854.000, dintre care 548.400 pentru servicii digitale.

Pe segmentul de servicii de internet compania şi-a majorat numărul de abonamente cu 14% sau 52.500 abonamente, la 433.500. Numărul de abonamente la telefonia fixă a crescut cu 12% sau 33.800 la 312.900, conform Liberty Global.

Singurul segment în scădere anul trecut a fost cel de televiziune prin satelit, unde numărul de clienţi a scăzut cu 5% (16.200), la 324.800. Per ansamblu, numărul total de clienţi pentru serviciile TV (cablu plus satelit) a stagnat la aproximativ 1,180 milioane.

Numărul total de clienţi al UPC a stagnat de asemenea în jurul a 1,18 milioane, în timp ce numărul total de abonamente a crescut cu 4,5% (82.300), la 1,925 milioane.

Cei mai mari competitori ai UPC sunt RCS&RDS şi Telekom.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO