ZF 24

Vânzările Coca-Cola din România au crescut cu până în 10% în trimestrul al treilea

Vânzările Coca-Cola din România au crescut cu până...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

09.11.2017, 12:30 90

Coca-Cola HBC, îmbuteliatorul unor mărci precum Coca-Cola, Fanta sau Sprite, a înregistrat în trimestrul al treilea volume mai mari cu până la 10% (high single digits), se arată în ultimul raport al companiei. La această evoluţie au contribuit toate categoriile pe care compania este prezentă, cu excepţia celei de băuturi energizante, care a  stagnat.

„Portofoliul de băuturi carbonatate a avut o creştere puternică, avansul fiind susţinut de brandurile Coca-Cola şi Coca-Cola Zero”, se arată în raportul citat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO