ZF 24

Vânzările îmbuteliatorului Coca-Cola în România au crescut anul trecut cu 6%

Vânzările îmbuteliatorului Coca-Cola în România au...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

14.02.2018, 12:27 298

Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a înregistrat anul trecut volume mai mari cu 6% faţă de anul precedent, până la 177 de milioane de unit cases (navete), adică peste un miliard de litri, arată cel mai recent raport al companiei.

Evoluţia a fost susţinută de toate categoriile de produse din portofoliu. Categoria de băuturi carbogazoase din portofoliul Coca-Cola HBC a avansat cu mid single digits (în jur de 5-6%), brandurile Coca-Cola şi Fanta având o creştere asemănătoare, în timp ce Sprite a înregistrat volume mai mici cu low single-digit (sub 5%).  Brandul Schweppes a avut volume mai mari cu low teens (10- 16%). Pe de altă parte, băuturile din categoria necarbonatate au avut o creştere în volum de high single digits ( 8-9%).

România a pus umărul la creşterea volumelor din regiunea ţărilor Emergente pentru Coca-Cola HBC, regiune care cuprinde ţări precum Rusia, Armenia, Bulgaria şi care vinde anual peste un miliard de unit cases (peste 6, 2 miliarde de litri de băuturi). În total, Coca-Cola HBC a vândut anul trecut în cele 28 de ţări unde activează peste 2 miliarde de unit cases (peste 11 miliarde de litri). În valoare, vânzările Coca-Cola HBC s-au situat anul trecut la 6,5 miliarde de euro, în creştere cu 4,9% faţă de anul precedent.

În România, Coca-Cola HBC deţine trei fabrici, la Ploieşti, Vatra Dornei şi Timişoara şi este liderul pieţei de băuturi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO