ZF 24

Veniturile Orange România au crescut cu 4,9% in primul semestru, la 475 milioane de euro

Veniturile Orange România au crescut cu 4,9% in primul semestru, la 475 milioane de euro

Autor: Roxana Rosu

26.07.2016, 10:19 331

Orange România a încheiat primul semestru al anului cu venituri cumulate de  475,9 milioane de euro, cu 4,9% mai mari faţă de primul semestru al anului anterior, evoluţie susţinută de creşterea numărului de abonamente şi a consumului de date mobile, a anunţat marţi grupul francez.

În al doilea trimestru, compania a înregistrat venituri totale de 240,5 milioane de euro, în creştere cu 3,3% faţă de aceeaşi perioadă din 2015, cu un ritm uşor încetinit ca urmare a reglementării europene de roaming.

La 30 iunie 2016, compania avea 9.846.000 de clienţi, iar dintre aceştia 1.600.000 utilizează servicii 4G, cu o creştere de 2,8 ori comparativ cu perioada similară a anului trecut.

„Am încheiat prima jumătate a anului cu o performanţă comercială şi financiară solidă, consolidând poziţia de lider a companiei pe piaţa serviciilor mobile. În al doilea trimestru al anului,  clienţii au continuat să aleagă oferte de abonament ajustate pe necesităţile lor, împreună cu cea mai bună gamă de smartphone-uri disponibile. Acest lucru confirmă interesul pentru beneficiile ofertelor şi încrederea lor în calitatea serviciilor Orange. În contextul unei pieţe extrem de competitive pe preţ, strategia noastră este să asigurăm cea mai bună experienţă prin acoperirea şi performanţa reţelei, prin diversitatea ofertelor şi prin profesionalism şi expertiza în servicii de asistenţă în toate punctele de interacţiune. Clienţii noştri vor descoperi promisiunea calităţii Orange îndeplinită şi în noile servicii pe care le vom lansa în perioada următoare.” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Traficul de date mobile 4G a fost de 4 ori mai mare în prima parte a anului faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul creşterii interesului pentru terminalele 4G şi al ofertelor avantajoase la achiziţia de terminale şi servicii 4G din portofoliul Orange. În acest context, în luna iunie, baza de terminale 4G s-a dublat faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. În prima jumătate a anului 2016 am vândut cu 32% mai multe smartphone-uri decât aceeaşi perioadă a anului trecut, iar ponderea clienţilor care preferă telefoanele inteligente a crescut de la 54% anul trecut, la 68% anul acesta.

Reţeaua 4G a Orange este disponibilă pentru 74% din populaţia totală a ţării şi 96,5% din populaţia urbană, în peste 5000 de localităţi.

Orange TV Go  a ajuns la 1,8 milioane de descărcări şi actualizări.

Operatorul a lansat în luna mai serviciile de internet prin fibră optică, voce fixă şi televiziune prin cablu digital în oraşele Cluj-Napoca, Iaşi şi Timişoara, urmând ca acoperirea să fie extinsă până la finalul anului, în zonele urbane din restul ţării

 
AFACERI DE LA ZERO