ZF 24

Victoria Davies, Country Manager, Discovery Europa de Sud-Est: România este o piaţă cheie pentru noi

Victoria Davies, vicepreşedinte şi Country Manager al Discovery pentru Europa de Sud - Est

Victoria Davies, vicepreşedinte şi Country Manager al Discovery pentru Europa de Sud - Est

27.10.2015, 18:41 248

România este una dintre pieţele cheie din regiune pentru Discovery în care utilizatorii sunt receptivi la noile tehnologii precum cea multiscreen, a declarat Victoria Davies, vicepreşedinte şi Country Manager al Discovery pentru Europa de Sud - Est în cadrul conferinţei ZF Digital ’15.

Principalele declaraţii ale reprezentantului Discovery:

- Unul din lucrurile care mă bucură la piaţa din România este că este o piaţă care s-a dezvoltat mai repede decât vecinii, inclusiv dacă ne uităm la viteza internetului.

- România e una din primele pieţe care are multi-screen, care a avut al doilea ecran, cerut de consumator. România e mult înaintea altor pieţe. Şi Bulgaria e foarte în urmă.

- Este nevoie de educarea pieţei că orice content trebuie plătit, că este un cost. Aşa se asigură servicii tot mai bune consumatorilor. Toată lumea este interesată acum de folosirea optimă a timpului, timpul este preţios, de aceea s-au dezvoltat soluţiile multi channel. De exemplu trebuie să pleci undeva, dar urmăreşti meciul pe mobil. Vrei să îl vezi live.

- După ce am cumpărat Eurosport, am văzut că nu contează doar să vezi meciul, ci si experienţele din jurul lui, cum este livrat. Cu Olimpiada, avem o responsabilitate uriaşă. Vrem să aducem experienţa multi platformă, să fie accesibilă pentru cât mai mulţi clienţi, pe mai multe ecrane, nu doar pe serviciile de televiziune liniare. Vrem să oferim acces şi varietate pentru ca orice consumator să poata accesa ce doreşte. Cred că pentru lucrurile pe care  vor neapărat consumatorii sunt dispuşi să plătească. Cei pasionaţi de sport sunt mai dornici, mai entuziaşti, este un conţinut care se urmăreşte cu prietenii, în familie. Comitetul Olimpic Internaţional a atribuit Discovery Communications şi Eurosport drepturile de difuzare TV şi pe toate platformele, în Europa, pentru cele patru ediţii ale Jocurilor Olimpice din perioada 2018 - 2024 - o investiţie de 1,3 miliarde de euro.

- Discovery este o platformă globală,dar suntem atenţi să ţinem cont de specificul pieţei. România este o piaţă cheie pentru noi.

- Vedem cu siguranţă cerere pentru content, pe care o putem vedea în multe moduri diferite. Cheia este cum se face această conexiune cu ofertele partenerilor de afaceri, să ne asigurăm că cea mai bună experienţă este oferită şi contentul este bun. Trebuie să oferim o experienţă completă pentru consumator. Este o cerere puternică pentru content, dar trebuie să folosim acel content într-un mod care să aibă sens pentru consumator, să fie relevant.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO