ZF 24

ZF Live. Gabriela Munteanu, marketing director, Kandia Dulce: ROM şi Măgura sunt cele mai vândute branduri din portofoliul Kandia Dulce, împreună acestea realizează peste 60% din cifra de afaceri a companiei

Gabriela Munteanu, marketing director, Kandia Dulce:

Este un moment foarte bun pentru lansări noi, piaţa de dulciuri a crescut cu aproximativ 5% în 2019 faţă de 2018 şi avem certitudinea că pieţele vor continua să se dezvolte. Dinamica cea mai interesantă au avut-o segmentele de prăjituri, batoane şi praline

Gabriela Munteanu, marketing director, Kandia Dulce: Este un moment foarte bun pentru lansări noi, piaţa de dulciuri a crescut cu aproximativ 5% în 2019 faţă de 2018 şi avem certitudinea că pieţele vor continua să se dezvolte. Dinamica cea mai interesantă au avut-o segmentele de prăjituri, batoane şi praline

Autor: Miruna Diaconu

13.02.2020, 17:55 404

♦ Compania a trecut în 2019 de o cifră de afaceri de 150 milioane de lei.

 

Gabriela Munteanu, marketing director al Kandia Dulce, cel mai mare producător local de dulciuri, spune că cele mai vândute branduri din portofoliul companiei, ROM şi Măgura, realizează împreună peste 60% din cifra de afaceri a companiei. 

Compania a avut în 2018 o cifră de afaceri de 138,4 milioane de lei (circa 30 mil. euro), arată datele de la Ministerul de Finanţe. În 2019, cifra de afaceri a producătorului a trecut de 150 mil. lei, conform calculelor făcute de ZF pe baza estimărilor companiei care arată o creştere de peste 10% a rulajelor anul trecut.  Astfel, vânzările estimate ale ROM şi Măgura trec de 90 de milioane de lei (20 mil. euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO