ZF 24

ZF Live. Marilena Ion, director de marketing şi comunicare la Editura Rao: Editurile pot vorbi despre profit abia atunci când tirajul tipărit depăşeşte 2.500 de exemplare

Ma­rilena Ion, director de marketing şi comunicare la Editura Rao

Ma­rilena Ion, director de marketing şi comunicare la Editura Rao

Autor: Iulian Tenchiu

02.08.2019, 21:00 378

„Cel mai bine vândute cărţi ajung şi la 10.000 sau 40.000 de exemplare.“

Editurile româneşti fac profit dacă numărul de cărţi tipărite depăşeşte depăşeşte 2.500 de exemplare, iar cele mai de succes titluri pot ajunge să se tipărească chiar şi în câteva zeci de mii. Titlurile care ajung în ţară sunt alese în funcţie de potenţialul lor şi de recenziile marilor platfor­me care se ocupă de catalogarea cărţilor, explică Ma­rilena Ion, director de marketing şi comunicare la Editura Rao.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO