ZF 24

ZF Live. Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: În luna aprilie circa 60% dintre români erau dominaţi de emoţii care ţin de frustrare, nervi şi furie. În luna aprilie, 70% dintre români şi-au concentrat achiziţiile doar pe zona ce ţine de supravieţuire

Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: În aprilie 84% dintre respondenţi putem considera că erau extrem de îngrijoraţi şi îşi doreau să depăşească această perioadă, jumătate dintre ei aveau o atitudine pasivă.

Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: În aprilie 84% dintre respondenţi putem considera că erau extrem de îngrijoraţi şi îşi doreau să depăşească această perioadă, jumătate dintre ei aveau o atitudine pasivă.

Autor: Miruna Diaconu

08.06.2020, 19:25 326

Reveal Marketing Research a publicat recent un studiu numit „Românii Azi“ care descrie emoţiile din spatele deciziilor de consum ale românilor în această perioadă, care arată că circa 60% din români au fost dominaţi în luna aprilie de emoţii precum frustrare, nervi şi chiar şi furie.

„Pe zona de analiză a emoţiilor acolo unde luna trecută 60% dintre români erau dominaţi de emoţii care ţin de frustrare, nervi, chiar şi furie. A fost un procent surprinzător, dar ne aşteptam ca acest teritoriu emoţional să fie puternic. Stările de nervozitate, dacă ne uităm, sunt peste tot în lume, oamenii încearcă sentimente similare. De aici şi această zonă emoţională care generează proteste, alimentează naţionalismul, extremismul şi reacţiile de toate felurile. După părerea mea, în S.U.A., ei trăiesc lucruri similare“, spune Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO