♦ Retailerul polonez de pantofi CCC are în România 71 de magazine fizice, dintre care nouă au fost deschise în 2019 ♦ Grupul-mamă are şi operaţiuni online pe plan local – atât site-ul epantofi.ro, cât şi, mai nou, un magazin pe internet pentru CCC.
Pandemia de COVID-19 ar putea schimba comportamentul de consum pe termen lung, mai exact i-ar putea determina pe români să se orienteze mai mult către online pentru a face shopping, crede Joanna Jozwiak, general manager al retailerului de încălţăminte CCC în România şi director expansiune pieţe globale CCC. Ea adaugă însă că alte schimbări în comportamentul de consum vor fi pe termen mai scurt, de câteva luni, mai exact cumpătarea şi atenţia mai mare la modul cum sunt cheltuiţi banii.
„Deja putem să observăm modul în care epidemia şi autoizolarea au afectat comportamentul consumatorilor. Consumatorii se orientează către opţiuni digitale, iar această schimbare în comportament poate avea un impact în obiceiurile de consum pe termen lung”, spune ea.