ZF 24

#zftrebuiesarepornimeconomia. Joanna Jozwiak, CEO al CCC România: Comportamentul de consum va reveni la normal, odată ce şi economia îşi va reveni

Joanna Jozwiak, CEO al CCC România

CCC România a suspendat temporar activitatea comercială din cele 71 de magazine din ţară, ca urmare a deciziei guvernamentale cu aplicare din data de 23 martie, aşadar capacitatea de muncă a fost drastic redusă.

Joanna Jozwiak, CEO al CCC România CCC România a suspendat temporar activitatea comercială din cele 71 de magazine din ţară, ca urmare a deciziei guvernamentale cu aplicare din data de 23 martie, aşadar capacitatea de muncă a fost drastic redusă.

Autor: Cristina Roşca

23.04.2020, 18:20 538

♦ Retailerul polonez de pantofi CCC are în România 71 de magazine fizice, dintre care nouă au fost deschise în 2019 ♦ Grupul-mamă are şi operaţiuni online pe plan local – atât site-ul epantofi.ro, cât şi, mai nou, un magazin pe internet pentru CCC.

Pandemia de COVID-19 ar putea schimba compor­ta­mentul de consum pe termen lung, mai exact i-ar putea determina pe români să se orienteze mai mult către online pentru a face shopping, crede Joanna Jozwiak, general manager al retailerului de încălţăminte CCC în România şi director expansiune pieţe globale CCC. Ea adaugă însă că alte schimbări în compor­tamentul de consum vor fi pe termen mai scurt, de câteva luni, mai exact cum­pă­ta­rea şi atenţia mai mare la mo­dul cum sunt cheltuiţi banii.

„Deja putem să observăm modul în care epidemia şi autoizolarea au afectat comportamentul cons­­u­matorilor. Consumatorii se orien­tează către opţiuni digitale, iar aceas­tă schimbare în comportament poate avea un impact în obi­ce­iu­rile de consum pe termen lung”,  spune ea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO