ZF 24

Zonga şi-a triplat afacerile în 2013, dar a rămas pe pierdere

Zonga şi-a triplat afacerile în 2013, dar a rămas pe...

Autor: Ioana Nita

11.06.2014, 00:00 1184

Trilulilu Music SA, compania care a dezvoltat serviciul de muzică Zonga în parteneriat cu Vodafone, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de peste 400.000 de euro, de 3,5 ori mai mare faţă de 2012 - când a fost lansată Zonga, conform datelor Ministerului de Finanţe.

Compania deţinută de Vodafone, Universal Music şi Trilulilu - unde acţionar majoritar este investitorul francez Alexis Bonte - nu a reuşit însă să treacă pe profit, având o pierdere netă de 346.000 de euro. Serviciul Zonga permite accesul utilizatorilor la o bibliotecă de circa 20 de milioane de melodii prin intermediul conexiunii la internet, care este disponibilă atât de pe dispozitivele mobile, cât şi de pe desktop sau de pe smart TV-urile Samsung.

Cei mai mulţi utilizatori ai serviciului Zonga, peste 60%, ascultă însă muzică de pe smartphone-uri şi tablete şi doar o treime accesează Zonga de pe desktop şi laptop-uri, potrivit datelor furnizate de reprezentanţii platformei. Accesul la muzica de pe Zonga presupune plata unui abonament, însă aplicaţia poate fi folosită şi gratuit o perioadă limitată, dat fiind că Trilulilu Music are parteneriate cu diferiţi producători de smartphone-uri sau tablete, cum ar fi Utok, precum şi cu Samsung.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO