Călin Muscă, proprietar, Pork Prod, spune că producătorii şi companiile din agricultură trebuie să îşi construiască un brand puternic pe piaţă astfel încât consumatorii să prefere produsele respective în detrimentul celor care vin din import.
“Ideea brandului este to un import doar ca este unul necesar pe piaţa de consum, unde clientul nefiind informat cu privire la produsul respectiv, tu poţi să te duci să îl atragi prin brand. Consumatorul trebuie să înţeleagă cum este obţinut un produs, în momentul în care consumatorul alege un anumit produs în detrimentul altuia pe motiv al preţului, nu o să avem niciodată această integrare la nivel naţional. În momentul în care consumatorul începe să îşi pună problema cu privire la ceea ce consumă şi să fie informat de cum este obţinut acel produs atunci poţi să ajungi la situaţia în care va prefera să ia un produs din carne făcut aici”, spune Călin Muscă, proprietar, Pork Prod, în cadrul videoconferinţei ZF BT Agropower 2020.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE