Crăciunul este pentru industria alimentară una dintre cele mai aglomerate perioade din an, iar producătorii s-au adaptat la noile tendinţe în contextul în care românii din oraşele mari, în special, au tot mai puţin timp pentru pregătit mesele de sărbători şi preferă să cumpere cozonaci, prăjituri sau chiar salate – aceasta este una dintre concluziile emisiunii ZF Agropower, o emisiune susţinută de Banca Transilvania şi Penny.
„Oamenii nu mai au timp, indiferent de vârstă. Avem clienţi şi, să zicem, dintr-o generaţie care îşi pregăteau înainte toate produsele de sărbători, care spun că nu, nu mai merită să îşi piardă timpul şi preferă să vină să cumpere din magazin, să cumpere de la noi. Timpul este foarte, foarte preţios, este mai preţios cred că decât orice în ziua de astăzi“, a spus Cristina Vîrtaci, fondatoarea Semico Gourmet Pastry, producător de produse de patiserie.
„Sunt din ce în ce mai mulţi consumatori care merg şi pe produse ready to cook, pe care doar să le bage în cuptor. (...) Se caută şi produsele ready to eat, adică doar încălzite, precum ciolane, carne la garniţă, scăriţă la garniţă pe care clienţii doar le iau, le încălzesc în tigaie sau în tuci“, a povestit Dragoş Safta, cofondator al Carmangeriei Carne şi Sare.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE