ZF Agrobusiness

ZF Agropower. Ograda Verde, care creşte păsări în sistem free-range, a cumpărat un teren pentru extinderea fermei din Breaza. „În luna martie vom demara construcţia de noi adăposturi.“

05.01.2023, 00:05 Autor: Mădălina Dediu Panaete

Ograda Verde, o fermă care creşte păsări în sis­tem free-range în Breaza (jud. Prahova), vrea să extindă capacitatea de creştere a pă­sărilor şi va demara con­strucţia unor noi hale.

„În 2020, am reuşit să cumpărăm o suprafaţă de teren adiacentă fermei actuale care ne va permite extinderea adăposturilor şi implicit ne va permite creşterea pro­ducţiei. Sunt convins de fap­tul că românii sunt din ce în ce mai in­teresaţi de alimen­ta­ţie sănătoasă şi oda­tă cu creşterea pute­rii de cumpărare şi cere­rea pentru pro­du­sele noastre se va mări“, a spus Victor Cămă­răşoiu, fon­dator al Ograda Verde, în cadrul ZF Agro­po­wer. Ogra­da Verde livrează în Bucu­reşti, Plo­ieşti, Bra­şov şi în locali­tă­ţile limitro­fe, iar an­tre­prenorul spu­ne că îşi doreşte să crească pon­derea din afara Bucureştiului la 20-25% faţă de 15% în prezent.

„Vrem să facem asta prin direcţionarea unor sume suplimentare din bugetul de marketing către zone de interes care înseamnă în principiu top zece oraşe ca mărime din ţară“. Investiţia într-o hală de 100-150 de metri pătraţi total utilată ajunge la circa 30.000 de euro, conform antreprenorului. În prezent, Ograda Verde are opt adăposturi în care creşte păsări pe diferite categorii de vârstă astfel că poate livra carne proaspătă pe tot parcursul anului.

„Cred că avem două săptămâni iarna şi două săptămâni vara în care luăm o pauză şi pleacăm în concediu. în rest am livrat tot anul pentru clienţii noştri“.

Ograda Verde primeşte comenzi online sau prin telefon şi livrează produsele la sfârşitul săptămânii, joi şi vineri.

El a povestit că a plecat acum zece ani la drum cu un singur produs, iar astăzi are 28 de produse proprii şi alte 300 de produse cu etichetă curată de la alţi producători locali.

„Astfel, reuşim să ajutăm şi micii producători care nu reuşesc să-şi desfacă produsele direct către către client“, a mai spus antreprenorul, care a investit până acum peste 100.000 de euro în Ograda Verde.

O campanie Ziarul Financiar susținută de
Banca Transilvania și Penny