ZF Asigurări de viaţă
ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat de Ziarul Financiar cu sprijinul Allianz-Ţiriac. Lenuţa Oltean, consultant financiar, Allianz-Ţiriac: Este mult mai scump să nu ai o asigurare de viaţă, decât să o ai
ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat de Ziarul Financiar cu sprijinul Allianz-Ţiriac. Lenuţa Oltean, consultant financiar, Allianz-Ţiriac: Este mult mai scump să nu ai o asigurare de viaţă, decât să o ai 19 dec 2024

Mitul că o asigurare de viaţă este scumpă rămâne doar un mit pentru că în realitate este mult mai mai scump să nu ai o asigurare de viaţă, după cum a explicat Lenuţa Oltean, consultant financiar, Allianz-Ţiriac, în cadrul emisiunii ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat de Ziarul Financiar cu susţinerea Allianz-Ţiriac.

citește mai mult
ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat de Ziarul Financiar cu sprijinul Allianz-Ţiriac. Viaţa şi sănătatea sunt cele mai importante lucruri. Totuşi, prima asig-urare pe care o facem când atingem vârsta de adult este o asigurare RCA pentru prima maşină. De ce?
ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat de Ziarul Financiar cu sprijinul Allianz-Ţiriac. Viaţa şi sănătatea sunt cele mai importante lucruri. Totuşi, prima asig-urare pe care o facem când atingem vârsta de adult este o asigurare RCA pentru prima maşină. De ce? 12 dec 2024

Una dintre paradigmele din asigurări este că, deşi copiii sunt învăţaţi că cele mai importante lucruri pe care le avem sunt viaţa şi sănătatea, la vârsta adultă primul pas în direcţia asigurărilor, cu primele veni-turi este către o poliţă RCA, în nici un caz către o asigurare de viaţă, a spus Marilena Bârliga, director Marketing management şi momunicare, Allianz-Ţiriac, în cadrul emisiunii ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat de Ziarul Financiar cu sprijinul Allianz-Ţiriac.

citește mai mult
ZF Asigurări de viaţă. Adriana Lecu, Allianz SE: Există o oarecare deschidere către a gândi şi a planifica pe termen lung, ceea ce rezonează foarte bine cu ofertele asigurărilor de viaţă în România. Una din diferenţele între România şi Germania şi Franţa este din punct de vedere istoric, mai mulţi ani în care asigurările de viaţă au avut timp să se dezvolte
ZF Asigurări de viaţă. Adriana Lecu, Allianz SE: Există o oarecare deschidere către a gândi şi a planifica pe termen lung, ceea ce rezonează foarte bine cu ofertele asigurărilor de viaţă în România. Una din diferenţele între România şi Germania şi Franţa este din punct de vedere istoric, mai mulţi ani în care asigurările de viaţă au avut timp să se dezvolte 5 dec 2024

Există o oarecare deschidere către a gândi şi a planifica pe termen lung, ceea ce rezonează foarte bine cu ofertele asigurărilor de viaţă în România şi acest lucru reprezintă printre primele semne că planificarea pe termen lung este din ce în ce mai mult în mintea oamenilor, a spus Adriana Lecu, head of protection development, Allianz SE, în cadrul emisiunii ZF Asigurări de Viaţă, proiect editorial realizat de Ziarul Financiar cu susţinerea Allianz-Ţiriac.

citește mai mult
ZF Asigurări de viaţă. Sorin Mititelu, vicepreşedinte ASF: Valoarea totală a activelor în administrarea societăţilor de asigurări de viaţă a ajuns la aproape 1,5 mld. euro. Doar 300.000 de clienţi au încheiat o asigurare cu componentă investiţională. Cealaltă categorie, cu asigurări de viaţă ataşate creditelor, înglobează peste 1 milion de clienţi
ZF Asigurări de viaţă. Sorin Mititelu, vicepreşedinte ASF: Valoarea totală a activelor în administrarea societăţilor de asigurări de viaţă a ajuns la aproape 1,5 mld. euro. Doar 300.000 de clienţi au încheiat o asigurare cu componentă investiţională. Cealaltă categorie, cu asigurări de viaţă ataşate creditelor, înglobează peste 1 milion de clienţi 21 nov 2024

Valoarea totală a activelor aflate în administrare de către societăţile de asigurări de viaţă a ajuns la aproape 1,5 mld. euro. Doar 300.000 de clienţi au încheiat o asigurare cu componentă investiţională. Cealaltă categorie, cu asigurări de viaţă ataşate creditelor, înglobează peste 1 milion de clienţi, a spus Sorin Mititelu, vicepreşedinte al Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF) responsabil de piaţa asigurărilor, în cadrul emisiunii ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat de Ziarul Financiar cu sprijinul Allianz-Ţiriac.

citește mai mult
ZF Asigurări de viaţă, un proiect editorial realizat cu susţinerea Allianz-Ţiriac. Claudia Iordache, Allianz-Ţiriac: Tinerii între 24 şi 30 de ani pot avea  o poliţă de asigurare de viaţă, inclusiv cu acoperire pentru orice tip de cancer, la 2 lei pe zi, adică 730 lei pe an, cu sume asigurate de la 35.000 până la 50.000 euro
ZF Asigurări de viaţă, un proiect editorial realizat cu susţinerea Allianz-Ţiriac. Claudia Iordache, Allianz-Ţiriac: Tinerii între 24 şi 30 de ani pot avea o poliţă de asigurare de viaţă, inclusiv cu acoperire pentru orice tip de cancer, la 2 lei pe zi, adică 730 lei pe an, cu sume asigurate de la 35.000 până la 50.000 euro 7 nov 2024

Interesul românilor faţă de asigurările de viaţă a crescut în ultimii 3-4 ani, cu tinerii care au devenit din ce în ce mai interesaţi. Acest nivel crescut al interesului este facilitat, pe lângă acoperirile importante ale unei poliţe de asigurare de viaţă, care include şi toate tipurile de viaţă, de faptul că până în 30 de ani nivelul primei este de 2 lei pe zi, adică 730 lei pe an, cu sume asigurate de la 35.000 euro până la 50.000 euro, a explicat Claudia Iordache, consultant financiar, Alianz-Ţiriac, în cadrul emisiunii ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat de Ziarul Financiar cu susţinerea Allianz-Ţiriac.

citește mai mult
ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat cu susţinerea Allianz-Ţiriac. Camelia Dolfi, Allianz-Ţiriac: În ţările foarte dezvoltate mai mult de 50-60% din asigurările de viaţă produse de asigurători sunt distribuite, în prezent, prin intermediul bancassurance. În România, la ora actuală, avem în jur de 20% din volume aduse prin canalul bancassurance
ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat cu susţinerea Allianz-Ţiriac. Camelia Dolfi, Allianz-Ţiriac: În ţările foarte dezvoltate mai mult de 50-60% din asigurările de viaţă produse de asigurători sunt distribuite, în prezent, prin intermediul bancassurance. În România, la ora actuală, avem în jur de 20% din volume aduse prin canalul bancassurance 3 nov 2024

Asigurările de viaţă, care sunt distribuite prin inter­me­diul bancassurance, ca­na­lul de vânzare utilizat cu ajutorul băncilor sau al in­stituţiilor financiare non-bancare, re­prezin­tă peste 50-60% din distribuţia asigurărilor de viaţă în ţările foarte dezvoltate, în timp ce în România aproximativ 20% din vo­lu­me sunt distribuite prin canalul de ban­cassurance, a spus Camelia Dolfi, director Bancassurance şi Parteneriate Strategice, Allianz-Ţiriac, în cadrul emisiunii ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat de Ziarul Financiar cu susţinerea Allianz-Ţiriac.

citește mai mult
ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat cu susţinerea Allianz-Ţiriac. Piaţa începe să se orienteze tot mai mult către asigurările de viaţă. Dana Lemnaru, Allianz-Ţiriac: Deşi asigurările generale au ponderea cea mai mare în portofoliu, trendul pe zona asigurărilor de viaţă este crescător
ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat cu susţinerea Allianz-Ţiriac. Piaţa începe să se orienteze tot mai mult către asigurările de viaţă. Dana Lemnaru, Allianz-Ţiriac: Deşi asigurările generale au ponderea cea mai mare în portofoliu, trendul pe zona asigurărilor de viaţă este crescător 24 oct 2024

Există o tendinţă de orientare tot mai mare către zona asigurărilor de viaţă, deci trendul este unul crescător, în ciuda faptului că cea mai mare pondere a portofoliului încă este reprezentată de zona asigurărilor generale, a spus Dana Lemnaru, director Divizie reţele proprii, Allianz-Ţiriac, în cadrul emisiunii ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat de Ziarul Financiar cu susţinerea Allianz-Ţiriac.

citește mai mult
Daniela Ionescu, Allianz-Ţiriac: Nivelul de penetrare al pieţei în ceea ce priveşte asigurările de viaţă este de doar 15%. Este momentul să avem soluţii private, foarte bine explicate şi foarte bine documentate
Daniela Ionescu, Allianz-Ţiriac: Nivelul de penetrare al pieţei în ceea ce priveşte asigurările de viaţă este de doar 15%. Este momentul să avem soluţii private, foarte bine explicate şi foarte bine documentate 18 oct 2024

Nivelul de penetrare al pieţei în ceea ce priveşte, în general, asigurările de viaţă, numai partea de protecţie, ca procent din populaţia eligibilă pentru genul acesta de asigurări, este de doar 15%, a spus Daniela Ionescu, Director Divizie Specializată Vânzări Viaţă şi Sănătate la compania de asigurări Allianz-Ţiriac în cadrul emisiunii ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat de Ziarul Financiar cu susţinerea Allianz-Ţiriac.

citește mai mult
ZF Asigurări de Viaţă. Codruţa Furtună, Allianz-Ţiriac: Prosperitatea merge mână în mână cu asigurările de viaţă, dar atenţia ar trebui să fie, poate mai mult, la cei care nu au disponibilităţi financiare. Protecţia rămâne cea mai importantă, iar o primă  lunară mai mică decât un abonament Netflix poate face diferenţa
ZF Asigurări de Viaţă. Codruţa Furtună, Allianz-Ţiriac: Prosperitatea merge mână în mână cu asigurările de viaţă, dar atenţia ar trebui să fie, poate mai mult, la cei care nu au disponibilităţi financiare. Protecţia rămâne cea mai importantă, iar o primă lunară mai mică decât un abonament Netflix poate face diferenţa 10 oct 2024

Prosperitatea merge mână în mână cu asigurările de viaţă, conform indicatorilor care arată un PIB per capita care generează un interes mai mare pentru asigurări.

citește mai mult
ZF Asigurări de viaţă. Nu mai staţi pe gânduri, cu cât alegeţi o asigurare de viaţă mai devreme, cu atât nivelul primei anuale va fi mai mic! Aurel Badea, Allianz-Ţiriac: Dacă asigurarea de viaţă este cumpărată la 25 de ani, pentru suma acoperită de 200.000 lei, prima anuală poate fi circa 800-1.000 lei, faţă de 2.000-2.500 lei pe an dacă este achiziţionată la 40-45 ani
ZF Asigurări de viaţă. Nu mai staţi pe gânduri, cu cât alegeţi o asigurare de viaţă mai devreme, cu atât nivelul primei anuale va fi mai mic! Aurel Badea, Allianz-Ţiriac: Dacă asigurarea de viaţă este cumpărată la 25 de ani, pentru suma acoperită de 200.000 lei, prima anuală poate fi circa 800-1.000 lei, faţă de 2.000-2.500 lei pe an dacă este achiziţionată la 40-45 ani 4 oct 2024

Costul asigurării de viaţă este influenţat puternic de vârstă, iar dacă aceasta este achiziţionată cu 20 de ani mai tarziu, de exemplu, atunci nivelul primei de asigurare poate fi chiar mai mult decât dublu, după cum a explicat Aurel Badea, director general adjunct, Allianz-Ţiriac, în cadrul emisiunii ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat de Ziarul Financiar cu susţinerea Allianz-Ţiriac.

citește mai mult
ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat cu susţinerea Allianz-Ţiriac. Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Ţiriac: Există veşti bune, atât în ceea ce priveşte percepţia consumatorilor şi nonclienţilor, cât şi privind pregătirea lor în a avea dialoguri despre subiectul asigurărilor de viaţă
ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat cu susţinerea Allianz-Ţiriac. Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Ţiriac: Există veşti bune, atât în ceea ce priveşte percepţia consumatorilor şi nonclienţilor, cât şi privind pregătirea lor în a avea dialoguri despre subiectul asigurărilor de viaţă 26 sep 2024

Potenţialul pieţei asigurărilor a existat dintotdeauna, chiar şi pe zona asigurărilor de viaţă, dar dacă ne uităm la pieţele mature, care acţionează în marea majoritate a timpului ca punct de referinţă, drumul este mult mai lung decât pare, a explicat Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Ţiriac, în cadrul emisiunii ZF Asigurări de Viaţă, un proiect editorial realizat cu susţinerea Allianz-Ţiriac.

citește mai mult