ZF Bankers 2021

ZF Bankers 2021. Şerban Negrescu, Orange Money: Experienţa oferită clienţilor trebuie să fie greu de egalat, pentru că produsul în sine sau preţul sunt foarte uşor de copiat de la un jucător la altul

08.09.2021, 18:45 Autor: Claudia Medrega

Elementele de succes ale oricărei instituţii financiare ţin de o serie factori, iar experienţa oferităclienţilor trebuie să fie greu de egalat, pentru că produsul în sine sau preţul sunt foarte uşor de copiat de la un jucător la altul, a declarat Şerban Ne­grescu, head of product manage­ment­&marketing la Orange Money în cadrul ZF Bankers Summit 2021, care s-a desfăşurat la începutul lunii iulie.

„Cred că interacţiunea cu clientul este foarte importantă, experienţa clientului, înţelegerea dorinţelor clientului şi identificarea problemelor clientului, construirea unor soluţii împreună cu clientul. Sunt importante transparenţa şi încrederea acordată de clienţi, trebuie înţeles cât de fragilă este această înţelegere şi că nu vine de la sine. Şi pasul următor este a-i da clientului controlului. Toşi sunt factori de succes pentru orice companie în ziua de astăzi“, a spus reprezentantul Orange Money, care este un fintech, o alternativă la serviciile tradiţionale bancare, un mix între zona de telecom şi servicii financiare.

Şerban Negrescu a adus în discuţie şi rolul important pe care în au toate instituţiile financiare din punctul de vedere al incluziunii financiare în România.