Elementele de succes ale oricărei instituţii financiare ţin de o serie factori, iar experienţa oferităclienţilor trebuie să fie greu de egalat, pentru că produsul în sine sau preţul sunt foarte uşor de copiat de la un jucător la altul, a declarat Şerban Negrescu, head of product management&marketing la Orange Money în cadrul ZF Bankers Summit 2021, care s-a desfăşurat la începutul lunii iulie.
„Cred că interacţiunea cu clientul este foarte importantă, experienţa clientului, înţelegerea dorinţelor clientului şi identificarea problemelor clientului, construirea unor soluţii împreună cu clientul. Sunt importante transparenţa şi încrederea acordată de clienţi, trebuie înţeles cât de fragilă este această înţelegere şi că nu vine de la sine. Şi pasul următor este a-i da clientului controlului. Toşi sunt factori de succes pentru orice companie în ziua de astăzi“, a spus reprezentantul Orange Money, care este un fintech, o alternativă la serviciile tradiţionale bancare, un mix între zona de telecom şi servicii financiare.
Şerban Negrescu a adus în discuţie şi rolul important pe care în au toate instituţiile financiare din punctul de vedere al incluziunii financiare în România.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE