ZF Ecosistemul Marketplace
ZF Ecosistemul Marketplace. Daniel Diculescu, fondator al Evophoria Solutions, care vinde produse pentru uz casnic, articole sportive şi de recuperare medicală: „Acum suntem prezenţi pe piaţa din SUA, Canada şi România, iar până la finalul anului 2021 vom fi prezenţi şi în Bulgaria şi Ungaria prin eMAG Marketplace“
ZF Ecosistemul Marketplace. Daniel Diculescu, fondator al Evophoria Solutions, care vinde produse pentru uz casnic, articole sportive şi de recuperare medicală: „Acum suntem prezenţi pe piaţa din SUA, Canada şi România, iar până la finalul anului 2021 vom fi prezenţi şi în Bulgaria şi Ungaria prin eMAG Marketplace“ ieri, 00:05

Un antreprenor român care şi-a început cariera în acest domeniu pe pământ american, dezvoltând din 2016 şi până în prezent un grup de companii cu afaceri de peste 2 milioane de dolari la finalul anului trecut, prin intermediul cărora produce şi comercializează produse pentru uz casnic, articole sportive şi de recuperare medicală sau accesorii de îngrijire personală, vizează continuarea extinderii activităţii pe noi pieţe anul acesta.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Soluţia de criză: antreprenoriatul. După zece luni de căutări de job, Anca Dragomir a decis să îşi înfiinţeze propriul business, a început de la zero în domeniul comerţului online, alegând o nişă despre care crede că va fi mereu căutată - hainele şi jucăriile pentru copii
ZF Ecosistemul Marketplace. Soluţia de criză: antreprenoriatul. După zece luni de căutări de job, Anca Dragomir a decis să îşi înfiinţeze propriul business, a început de la zero în domeniul comerţului online, alegând o nişă despre care crede că va fi mereu căutată - hainele şi jucăriile pentru copii 15 iun 2021

Dragomir a dezvoltat afacerea A&P Collections, axată exclusiv pe comerţul online, respectiv comercializarea de articole pentru copii (haine pentru copii, încălţăminte pentru copii şi jucării).

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Corina Ştefan, bespecial.ro, retailer online care vinde bijuterii din argint şi accesorii din piele: În 2020, afacerile bespecial.ro au crescut cu 5%, până la 200.000 de euro, iar pentru acest an dorim o creştere de minimum 35%
ZF Ecosistemul Marketplace. Corina Ştefan, bespecial.ro, retailer online care vinde bijuterii din argint şi accesorii din piele: În 2020, afacerile bespecial.ro au crescut cu 5%, până la 200.000 de euro, iar pentru acest an dorim o creştere de minimum 35% 8 iun 2021

Retailerul online bespecial.ro, care vinde bijuterii din argint şi metale preţioase şi accesorii din piele, a înregistrat afaceri de 200.000 de euro la finalul anului 2020, afectat de schimbările aduse de pandemie, în creştere cu circa 5% faţă de anul precedent.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Ce echipamente sportive şi-au cumpărat românii în pandemie?
ZF Ecosistemul Marketplace. Ce echipamente sportive şi-au cumpărat românii în pandemie? 1 iun 2021

Retailerul decis să între în online prin platforma marketplace a eMAG în urmă cu şase ani, iar la aproximativ un an şi jumătate au lansat şi magazinul propriu online.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Călin Răzvan, fondator al Inter-line Company, care vinde produse electro-IT, home and deco şi fashion: Vrem să intrăm pe trei pieţe noi anul acesta - Germania, Italia, Franţa, pentru care vom investi circa 1 mil. euro. Mediul online ne oferă deschidere mai mare şi vrem să profităm de oportunităţi
ZF Ecosistemul Marketplace. Călin Răzvan, fondator al Inter-line Company, care vinde produse electro-IT, home and deco şi fashion: Vrem să intrăm pe trei pieţe noi anul acesta - Germania, Italia, Franţa, pentru care vom investi circa 1 mil. euro. Mediul online ne oferă deschidere mai mare şi vrem să profităm de oportunităţi 11 mai 2021

Inter-Line Company, firmă românească ce vinde produse electro-IT, home and deco şi fashion, atât online, cât şi offline, are în plan investiţii de un milion de euro în extinderea activităţii în mediul online pe trei pieţe noi, respectiv Germania, Italia şi Franţa.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. De la accesorii pentru pescuit, la perne cu puf. Familia Baciag a ajuns la vânzări de 1,2 mil. euro cu brandul Pernador
ZF Ecosistemul Marketplace. De la accesorii pentru pescuit, la perne cu puf. Familia Baciag a ajuns la vânzări de 1,2 mil. euro cu brandul Pernador 4 mai 2021

Bogdan Baciag a înfiinţat businessul Pernador împreună cu soţia sa, în 2016, iar acum acesta este format din comercializarea şi vânzarea de perne şi pilote de puf şi pene de gâscă în online (prin site-ul propriu, prin marketplace-ul eMAG şi pe reţelele sociale), cât şi prin intermediul parteneriatelor cu unii retaileri.

citește mai mult
Vasile Petraşco, proprietarul Soundhouse, distribuitor de sisteme audio auto şi accesorii: Vom mai deschide depozite la nivel naţional pentru a livra mai rapid. Vrem să ajungem la afaceri de 1 mil. euro în 2021, plus 49%. În 2020, circa 35% din totalul cifrei de afaceri au fost generate de vânzările online
Vasile Petraşco, proprietarul Soundhouse, distribuitor de sisteme audio auto şi accesorii: Vom mai deschide depozite la nivel naţional pentru a livra mai rapid. Vrem să ajungem la afaceri de 1 mil. euro în 2021, plus 49%. În 2020, circa 35% din totalul cifrei de afaceri au fost generate de vânzările online 27 apr 2021

Soundhouse, companie românească ce vinde şi distribuie sisteme audio auto, accesorii şi echipamente de insonorizare auto, vrea să ajungă la afaceri de un milion de euro (circa 4,9 mil. lei) în 2021, vizând astfel o creştere de aproape 50% a cifrei de afaceri faţă de anul 2020, şi să se extindă la nivel naţional cu depozite pentru a putea facilita livrarea comenzilor.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Răzvan Ivănescu, fondatorul retailerului sportiv Trainer Sport: „Vrem să ne extindem cu magazine fizice în afara Timişoarei“
ZF Ecosistemul Marketplace. Răzvan Ivănescu, fondatorul retailerului sportiv Trainer Sport: „Vrem să ne extindem cu magazine fizice în afara Timişoarei“ 20 apr 2021

Trainer Sport, businessul familiei Ivănescu, este format din două magazine fizice aflate în Timişoara, dar şi dintr-o prezenţă puternică în online prin intermediul platformei proprii, precum şi prin marketplace-ul eMAG.

citește mai mult
Marius Creţu, business development manager Vexio: Pentru anul în curs vizăm afaceri de 25 mil. euro, plus 25%, şi extinderea măcar pe piaţa din Bulgaria, prin intermediul platformei marketplace“
Marius Creţu, business development manager Vexio: Pentru anul în curs vizăm afaceri de 25 mil. euro, plus 25%, şi extinderea măcar pe piaţa din Bulgaria, prin intermediul platformei marketplace“ 13 apr 2021

Compania românească Vexio, care comercializează în mediul online produse de larg consum, produse electro-IT, pentru casă şi grădină şi rechizite, estimează afaceri în creştere cu aproximativ 25% la finalul anului în curs, până la 25 mil. de euro, pe fondul menţinerii interesului consumatorilor pentru cumpărături online, trend accelerat de condiţiile pandemice.

citește mai mult
Tudor Barbu, Traditional Goodies: Am ajuns la afaceri de aproape 1 mil. euro, în creştere cu aproximativ 30%. „Pentru noi această pandemie a fost o oportunitate de creştere şi dezvoltare“. Bonul mediu a crescut anul trecut cu aproape 50%, de la 80 de lei la 120 de lei
Tudor Barbu, Traditional Goodies: Am ajuns la afaceri de aproape 1 mil. euro, în creştere cu aproximativ 30%. „Pentru noi această pandemie a fost o oportunitate de creştere şi dezvoltare“. Bonul mediu a crescut anul trecut cu aproape 50%, de la 80 de lei la 120 de lei 6 apr 2021

Compania românească Traditional Goodies, care comercializează produse de larg con­sum, jucării şi produse cosmetice, a înregistrat la finalul anului trecut o creştere de 27% a cifrei de afaceri, ajun­gând astfel la aproape un milion de euro, pe fondul pandemiei care a accelerat vânzările companiei în mediul online.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. De la un business tradiţional, la online: Stelian Malama a rezistat pe piaţa competitivă a confecţiilor cu un business început după Revoluţie şi vinde acum produse de 2,5 mil. lei
ZF Ecosistemul Marketplace. De la un business tradiţional, la online: Stelian Malama a rezistat pe piaţa competitivă a confecţiilor cu un business început după Revoluţie şi vinde acum produse de 2,5 mil. lei 30 mar 2021

Mastel Com, un business de producţie de confecţii pentru casă şi de vânzare de articole de îmbră­căminte, a trecut testul timpului şi al competiţiei cu brandurile străine, evoluând de la comerţul stradal, început după Revoluţie, până la online.

citește mai mult
ZF Ecosistemul Marketplace. Romeo Bratcoveanu, Bratcorom Import Export: „Dacă nu ar fi existat vânzările din online, am fi avut o scădere de 10% pe activitatea clasică de vânzări. Am reuşit să creştem de la 1,7 la 1,9 milioane de lei şi ţintim o creştere de până la 2,7 milioane de lei în 2021“
ZF Ecosistemul Marketplace. Romeo Bratcoveanu, Bratcorom Import Export: „Dacă nu ar fi existat vânzările din online, am fi avut o scădere de 10% pe activitatea clasică de vânzări. Am reuşit să creştem de la 1,7 la 1,9 milioane de lei şi ţintim o creştere de până la 2,7 milioane de lei în 2021“ 16 mar 2021

citește mai mult
ZF Ecosistemul marketplace. Florian Oltean şi Ovidiu Velcherean, fondatorii ChocoBox: Am început businessul în ultimele 4 luni ale anului 2020 şi am ajuns la afaceri de 10.000 de euro. Anul acesta vrem să dublăm cifra de afaceri
ZF Ecosistemul marketplace. Florian Oltean şi Ovidiu Velcherean, fondatorii ChocoBox: Am început businessul în ultimele 4 luni ale anului 2020 şi am ajuns la afaceri de 10.000 de euro. Anul acesta vrem să dublăm cifra de afaceri 9 mar 2021

citește mai mult
Jean Enache, Enk JV Homecare: „Numărul comenzilor de standuri pentru laptopuri a crescut de la 20 la 200-300 săptămânal în perioada pandemiei”
Jean Enache, Enk JV Homecare: „Numărul comenzilor de standuri pentru laptopuri a crescut de la 20 la 200-300 săptămânal în perioada pandemiei” 2 mar 2021

citește mai mult